خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار ابوطالب پسرکلو گفت: ما از اول انقلاب تا کنون یک مسیر بسیار سخت را با افتخار طی کردیم و در هر لحظه از این ۴۵ سال یک اتفاق و یک حادثه برای انقلاب اسلامی رقم خورد.
کد خبر: ۹۵۷۷۳۴۱
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

والفجر۸ یکی از عملیات‌های تأثیرگذار برای انقلاب بود/ تمام تلاش دشمن این است که انتخابات کم رنگ برگزار شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار ابوطالب پسرکلو مسئول کانون وابستگان سپاه نینوا در محفل انس و مودت این کانون در گرگان گفت: یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین عملیاتهایی که انقلاب اسلامی را تثبیت کرد عملیات والفجر ۸ بود.
وی اظهار داشت: ما از اول انقلاب تا کنون یک مسیر بسیار سخت را با افتخار طی کردیم و در هر لحظه از این ۴۵ سال یک اتفاق و یک حادثه برای انقلاب اسلامی رقم خورد.
پسرکلو تصریح کرد: هر جا انقلاب اسلامی نیاز به حضور وابستگان داشت بدون چشمداشتی حضور پیدا کردند و این باعث افتخار ماست.
مسئول کانون وابستگان سپاه نینوا افزود: هر کس کاری از دستش بر می آید که انتخابات پرشور و با صلابت برگزار شود باید آن را انجام دهد و وظیفه و تکلیف ماست که با جهاد تبیین و بیان واقعیات، مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنیم.
وی عنوان کرد: مهمترین مساله ای که در آینده با آن مواجه هستیم انتخابات است. تمام تلاش دشمن این است که انتخابات کم رنگ برگزار شود و رهبر معظم انقلاب می خواهند که این انتخابات پر شور تر از گذشته برگزار شود. و ما بعنوان یک فرد مسلمان و انقلابی وظیفه داریم برای مشارکت حداکثری تمام تلاش خود را کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها