زخمی‌شدن ۱۲ نظامی دیگر صهیونیست در غزه طی ۲۴ ساعت گذشته

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که طی نبردهای ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه ۱۲ نظامی دیگر صهیونیست به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۷۷۵۰۸
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

زخمی‌شدن ۱۲ نظامی دیگر صهیونیست در غزه طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی طی گزارشی آمار جدیدی از تلفات نظامیان خود در جریان نبردهای جاری با مقاومت فلسطین در غزه ارائه کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته در نبرد میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست در غزه، ۱۲ نظامی دیگر صهیونیست به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۲۸۴۰ نظامی صهیونیست از سوی مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند که ۱۳۱۴ نفر از آنان در جریان حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه آسیب دیده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۳۴۷ نظامی صهیونیستِ زخمی‌شده در جنگ غزه همچنان در حال درمان هستند و حال ۲۵ نفر از آنان نیز وخیم است.

علاوه بر این بر اساس گزارش ارتش رژیم صهیونیستی در جریان درگیری‌های جاری در نوار غزه ۵۴۵ نظامی صهیونیست در نتیجه حادثه‌های عملیاتی، آتش خودی و استفاده نادرست از سلاح و مهمات آسیب دیده‌اند.

این آمار در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشارهای محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار