فرمانده سپاه میانه:

امروز نجات اسلام به نابودی آمریکا، گره خورده است

تبریز- فرمانده سپاه میانه در جشن عید مبعث در جمع بسیجیان گفت: امروز نجات اسلام به نابودی آمریکا، گره خورده است.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۲۱
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، محمد بیرامی هدف اصلی نیروهای مقاومت منطقه و ایران را نابودی کامل آمریکا عنوان کرد و با بیان اینکه نجات اسلام با نابودی آمریکا گره خورده است، متذکر شد: هدف نظام ما ساری و جاری کردن اسلام در کل عالم است و آمریکا و اذنابش مانعی بر سر راه ماست و تا نابودی کاملش از پای نخواهیم نشست.

   وی آمریکا و اذنابش را عامل اصلی بحران، جنگ، خونریزی و نسل کشی در منطقه دانست و تصریح کرد: امروز کل عالم بر علیه آمریکا، اسرائیل و حامیان آنهاست و آنها از سوی نیروهای مقاومت شدیدا تحت فشار بوده و تمامی نقشه‌هایشان به ضرر خودشان تمام شده است.

   بیرامی با بیان اینکه امروز انقلاب و کشور در حال رشد، توسعه و عظیم شدن است و دشمنان از این رشد و دستاوردهای ما، مات و مبهوت مانده‌اند، اضافه کرد: تا الگوی ما شهداست و برکت وجودی آنها پشتیبان ماست، و تا زمانی که روح اسلام در کالبد ملت جاری است، دشمن از رسیدن به تمامی اهدافش ناکام مانده و قطعا پیروزی نهایی با ماست. 

   وی در ادامه به بیان شاخصه‌های انتخاب اصلح و تاکید بر ضرورت حضور حداکثری، متذکر شد: دشمن به زعم اینکه عده بسیار قلیلی با بی‌حجابی و بی‌عفتی ناآگاهانه با او همراه شده‌اند، دچار غلط‌اندیشی شده ولی آنچه مشهود است، این است که امروز معنویت به مراتب بیشتر از دوران جنگ است و جوانان ما مقتدرتر و محکم‌تر از هر زمان در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

   به همت پایگاه سیدالشهدا، جشن بزرگ عید مبعث با حضور پرشور بسیجیان و جمعی از مسئولین در مسجد سیدالشهدا علیه‌السلام میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار