آغاز بهره‌برداری از سردخانه ۶۰۰۰ تُنی در شهرستان اردبیل

هم‌زمان با دهه مبارک فجر و با حضور نماینده وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور عشایر ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان، بهره‌برداری از سردخانه ۶۰۰۰ تنی بالای صفر درجه امامی در روستای نیار شهرستان اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۷۱۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

آغاز بهره‌برداری از سردخانه ۶۰۰۰ تُنی در شهرستان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، هم‌زمان با دهه مبارک فجر و با حضور شایان نادری، نماینده وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور عشایر ایران، یاسر عبداللهی عابد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان، بهره‌برداری از سردخانه ۶۰۰۰ تنی بالای صفر درجه امامی در روستای نیار شهرستان اردبیل آغاز شد.

سردخانه ۶۰۰۰ تنی بالای صفر درجه امامی با سرمایه‌گذاری ۴۴میلیارد و ۶۰۰میلیون تومانی بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات ۱۴میلیارد و ۶۰۰میلیون تومانی از سوی دولت، تکمیل و به بهره‌برداری رسید و برای ۱۲ نفر ایجاد اشتغال شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در حاشیه آیین بهره‌برداری این سردخانه، با اشاره به ظرفیت‌های استان اردبیل به‌عنوان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی کشور، بر اهمیت صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی در استان به‌منظور ایجاد ارزش افزوده تأکید کرد.

ارسال نظرات