خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز:

اهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعتی دیگر با آرمان‌های انقلاب

تبریز- امام جمعه تبریز گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعتی دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبری است.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۰۸
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد و نشانه پویایی انقلاب اسلامی و مصداق عمل به شعائر الهی است .  

وی در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره و اظهار کرد: رهبر انقلاب در دیدار اخیر با فرماندهان نیروی هوایی فرمایشات پر اهمیتی ایراد کردند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: انتخابات با فهم درست از حکمرانی منجر به آرامش و تولید قدرت می‌شود و راه مقابله با دشمنان مشارکت حداکثری است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مشارکت حداکثری برای کشور فرصت آفرین و قدرت‌زاست، افزود: تحلیل رفتار مردم در آوردگاه‌های انقلابی در کانون رصد و تحلیل دوست و دشمن قرار دارد.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه انتخابات دارای اهمیت و وزن قابل توجهی در هندسه نظام اسلامی است، تاکید کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی مظهر دخالت مردم در سرنوشت خود و کشورشان است چراکه مجلس مرکز قانون‌گذاری و ریل‌گذاری است.

وی اضافه کرد: انتخابات مجلس خبرگان نیز یکی از پایه‌های اسلامی جامعه و پشتوانه و ذخیره معنوی نظام است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب مجلس خبرگان یکی از تمایزات نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام‌های سیاسی است.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: مردم با در شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان در کنار ادای تکلیف، حیات و تداوم رهبری در ادامه امور کشور را تضمین می کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ شناختی تمام توانش را صرف تفرقه ملت ایران کرده است، بیان کرد: در مقابل این نقشه پلید، راهبرد وحدت ملی گره‌گشاست و یکی از مظاهر وحدت ملی همین راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند است.

حجت الاسلام آل هاشم به ۱۹ بهمن ماه، سالگرد بیعت کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام (ره) و پیوستن آنها به انقلاب اسلامی اشاره و اظهارداشت: نیروی هوایی بعد از انقلاب و در جنگ تحمیلی فداکارانه جنگیدند و یکی از دستگاه‌های نمونه نظام در تربیت نیروی متخصص و حرکت به سمت خودکفایی است.

وی به اقدام استاندار آذربایجان‌شرقی در ترخیص دستگاه‌های دیالیز از گمرک سهلان اشاره کرد و گفت: تجهیزات بیمارستان مردانی آذر ماه‌ها در گمرک مانده بود با پیگیری استاندار آزاد شد و اکنون در حال نصب در بیمارستان مردانی‌آذر است.

ارسال نظرات