خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید درویشی در دیدار از خانواده شهید حجازی راد بر اهمیت ادامه راه شهدا، تاکید کرد و گفت:شهداء همه هستی و حیات خود را در راه اسلام، ولایت و عزت کشور عزیزمان فدا کردند لذا امروز وظیفه داریم راه و آرمانهای آنان را با قدرت ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۴۸
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛ فرمانده حوزه شهید درویشی در دیدار با مادر شهید اظهار کرد : خانواده شهدا به ویژه مادران آنها، پرورش دهنده فرزندانی بودند که آرمان های سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) را در پیش گرفتند و به آن امام همام اقتدا کردند.

وی تصریح کرد: امروز سپاسگزاری و قدرشناسي از مادران شهدا بر همگان واجب است و همه مسئولين بايد در مقابل عظمت ، بزرگی و متانت آنان سر تعظيم فرود بياورند.


در دیدار با خانواده شهید عارف حجازی راد ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور فرمانده حوزه و همراهان ایشان خاطراتی از شهید بیان کردند.

گفتنی است شهید عارف حجازی راد در دوران نوجوانی و در حالی که ۱۷ سال بیشتر سن نداشت برای دفاع از اسلام و وطن عازم جبهه حق علیه باطل می گردد و در اسفند ماه سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر شهید می شود و پیکر مطهرش در آرامگاه ابدیش در گلزار شهدای شوش دفن می گردد .

  در پایان دیدار از مادر مکرم و معزز شهید سرافراز دفاع مقدس شهید عارف حجازی راد با اهدای لوح سپاس و هدیه و همچنین تابلو فرش منقش به تمثال مبارک شهید تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها