خبرهای داغ:
دامغان_ فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان دامغان به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کردند و از عموم مردم برای حضوری باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۲۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور فرمانده و حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم قربانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان دامغان به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کردند و از عموم مردم برای حضوری باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند. متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

22 بهمن هر سال فرصتی استثنایی برای تجدید پیمان یک ملت با آرمان‌های انقلاب خود و دالی بر عزم همگانی برای صیانت از این آرمان ها است. «مقام معظم رهبری»

امام خمینی (ره) از انقلاب اسلامی به عنوان انفجار نور یاد کردند، انقلابی که موجودیت نظام سلطه جهانی و تمام دشمنان کوردل و خبیث را به خطر انداخته و این مدیریت امامین انقلاب و پشتوانه عظیم مردمی بوده که دشمنان را در این ۴۵ سال ناکام کرده است

 این انقلاب از شروع نهضت تاکنون سرشار از بصیرت، ایثار و مجاهدت است و همواره با ایستادگی در برابر دسیسه های دشمن، با عزت و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت ایران آباد و سربلند را طی خواهد کرد‌.

امسال لازم است همه ملت ایران از مرد و زن در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کنند تا دشمن بداند اتحاد ما استوار است و همچنان از شعار اصلی انقلاب «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» با استقامت و اقتدار صیانت می کنیم.

اینجانبان ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از عموم مردم ولایتمدار و بصیر شهرستان دامغان برای حضور در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌نماییم تا همانند سال‌های گذشته با حضور حماسی خود از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده و انزجار خود را از استکبار جهانی، شیطان بزرگ و دولتهای غربی و رژیم جعلی اسرائیل و تمام دشمنان اعلام نماییم.

سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور 

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم قربانی

 فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار