رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان

پویش «روایت لاله ها»؛ روایت هشت هزار لاله گیلانی برگزار می‌شود

سازمان بسیج رسانه استان گیلان در راستای دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان با ایجاد پویش رسانه‌ای «روایت لاله ها» روایت رسانه‌ای هشت هزار شهید استان گیلان را در رسانه‌های مکتوب و مجازی در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۹۵۷۸۱۸۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸

 

پویش «روایت لاله ها»؛ روایت هشت هزار لاله گیلانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اظهار کرد: اهمیت انقلاب اسلامی ایران تا آنجاست که تاثیرات گسترده ای فراتر از مرزها داشته و با توجه به جایگاه ویژه و موثر خود، نقش مهمی در مهمترین معادلات سیاسی در نظام بین الملل داشته است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با خون جوانان خود آبیاری شده و عزت و اقتدار خود را مرهون جانفشانی جوانان و خانواده معظم شهداست، گفت: شهدای بزرگوار ایران اسلامی با خون خود پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دنیا به اهتزاز درآورده و دنیا را با عزت و اقتدار خود متحیر کرده است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ثبت روایت زندگی آنان برای انتقال به نسل های آینده و الگوسازی برای جوانان ضرورتی غیرقابل انکار است، افزود: سازمان بسیج رسانه استان گیلان در راستای دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان با ایجاد پویش رسانه ای «روایت لاله ها» روایت رسانه ای هشت هزار شهید استان گیلان را در رسانه های مکتوب و مجازی در دستور کار قرار داده است.

 

پارسا با اشاره به پیشتازی اصحاب رسانه گیلان در روایت حقایق در مقابل جریان تحریف، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان که همواره با تعلق خاطر در تولیدات رسانه ای با موضوع شهدا پیشتازی می‌کنند با رسالت حرفه ای و خبری خود روایت زندگی هشت هزار شهید استان گیلان و والدین معظم آنان را از اولویت های حرفه ای خود قلمداد می کنند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه پویش رسانه ای «روایت لاله ها» از ٢٢ بهمن به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می شود، و تا برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان ادامه خواهد داشت، گفت: در این پویش روایت زندگی شهدای گیلانی هر هفته به صورت مستمر در رسانه های مکتوب و مجازی منتشر شده و با هشتک روایت لاله ها در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

 

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان پوستر پویش «روایت لاله ها» در نهمین جشنواره ابوذر گیلان با حضور فرمانده سپاه قدس استان و نماینده ولي فقيه در استان گیلان و حضور اصحاب رسانه رونمایی شد. 

 

 

ارسال نظرات