رییس پلیس اردبیل خبر داد؛

اعمال تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن

اردبیل- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: برای برگزاری هر چه بهتر و با شکوه‌تر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تمهیدات و محدودیت ترافیکی در استان اردبیل اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۴۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶

اعمال تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن

سید حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تمهیدات و محدودیت ترافیکی در محل اجرای مراسم در ۲ فاز اعمال خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در فاز اول از ساعت ۲۴ شب شنبه به بعد توقف هر نوع وسیله نقلیه در حد فاصل ایستگاه سرعین تا تقاطع بازار ممنوع بوده و در صورت توقف از طریق جرثقیل به خارج از مسیر راهپیمایی انتقال داده خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: در فاز دوم از ساعت هفت صبح روز یکشنبه تمامی معابر منتهی به هسته مرکزی شهر از جمله میدان ارتش، چهارراه حافظ، میدان قدس به سمت ایستگاه سرعین، میدان ۱۵ خرداد، سه راهی دانش به میدان شریعتی، چهارراه ورزش و خیابان شیخ صفی به چهارراه امام، پل پیرعبدالملک، تقاطع امام حسین، چهارراه عالی‌قاپو به سمت چهارراه بازار اعمال خواهد شد.

فتاحی با بیان اینکه در سایر شهرهای استان نیز تمامی معابر منتهی به محل اجرای مراسم محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد، افزود: در صورتی که خودروی همشهریان به خارج از مسیر هدایت شده باشد، می‌توانند با تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ از محل توقف و انتقال خودروی خود مطلع شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود همشهریان همچون سالیان گذشته خادمان و خدمت‌گذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

ارسال نظرات