خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کنگاور؛

یکی از عرصه های جهاد تبیین بیان دستاوردهای انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت : یکی از عرصه‌های مهم جهاد تبیین، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در ۴۵ سال گذشته است.
کد خبر: ۹۵۷۸۴۹۱
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ علی اصغر الله دانه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن ماه و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد :مردم بابصیرت ما امروز آمده اند تا با حضوری پرشور با آرمان های انقلاب وشهدا و امام شهدا تجدید پیمان کنند.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور انتخابات را دیگر رویداد عظیم پیش رو عنوان کرد و ابراز داشت : دشمنان طاقت دیدن همبستگی مردم و این حضور و حماسه پرشور را ندارد و لذا با انجام جنگ نرم و جنگ رسانه ای درتلاشند که با بی اهمیت جلوه دادن دستاوردهای نظام رغبت مردم برای حضور در انتخابات را از بین ببرند.

الله دانه اذعان داشت : اما همانطور که همه می دانند انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و کسی که در تعیین سرنوشت خودش دخیل نباشد دیگران برایش تصمیم خواهند گرفت.

وی در پایان گفت : پیشرفت هرشهری در گرو خدمت رسانی دلسوزان و مسئولین آن شهر است پس مردم باید علاوه بر حضور حداکثری در انتخابات، انتخاب آگاهانه را هم مدنظر قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار