امام جمعه اهرم در جشن ۲۲بهمن:

قدم‌های استوار شما تثبیت انقلاب است

امام جمعه اهرم در مراسم جشن پیروزی انقلاب گفت:: قدم‌های محکم شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ها و دهه فجرها ثبت دین خدا و تثبیت انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۷۸۷۸۶
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن در جمع مردم مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهر اهرم ضمن تبریک یوم الله ۲۲بهمن، روزپیروزی انقلاب اسلامی گفت: راهپیمایی با شکوه مردم شریف شهر اهرم و در اقصی نقاط ایران اسلامی موجب خشم کافران می‌شود به پاداش هریک از آنها عملی شایسته در پروند اعمال ثبت می‌شود.

امام جمعه اهرم اضافه کرد: قدم‌های محکم و استوار شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ها و دهه فجرها و حضور در انتخابات ۱۱ اسفند ثبت دین خدا و تثبیت انقلاب اسلامی و سربلندی ایران اسلامی خواهد بود و هر قدم شما و هر برگ رأی شما لشکر ابرهه زمان و لشکر فتنه‌ها را از بین خواهد برد.

وی تصریح کرد: با انتخاب افرادی مؤمن و صادق زمینه ایرانی آباد و پیروز را رقم بزنیم و مایه یاس و ناامیدی مستکبران و ایادی آن باشیم.

پهلوزاده یاد آور شد: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی هزاران میلیون دلار برای مأیوس کردن نسل جوان از انقلاب اسلامی هزینه کرده بودند که امروز با دیدن حضور پر شور نسل جوان به ویژه دهه هشتادی‌ها در راهپیمایی، تمامی توطئه‌های آنان نقش بر آب شد.

امام جمعه اهرم اظهار کرد: امروز آینده سازان ایران درس بزرگی به دشمنان انقلاب اسلامی دادند و نشان دادند که این مسیر تا پیروزی کامل بر استکبار جهانی ادامه خواهد یافت.

وی درپایان با اشاره به حضور چشم گیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور پرشور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی امسال حماسه آفرید و توطئه‌های دشمنان را نیز نقش بر آب کرد.

درپایان این مراسم از فعالین فرهنگی،اجتماعی وامنیتی شهرستان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات