خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در جشنواره مالک اشتر سروستان:

امروز آمریکا در برابر عظمت ملت اسلامی کم آورده است

ششمین جشنواره مالک اشتر با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر فارس بسیجیان و مسئولین شهرستان سروستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۹۷۱
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ششمین جشنواره مالک اشتر با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر فارس بسیجیان و مسئولین شهرستان سروستان برگزار شد.

سرهنگ جمالی جانشین فرماندهی سپاه فجر در در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی در هیچ جای دنیا بدون نام امام خمینی (ره) شناخته شده نیست. امروز روز تحقق وعده های امام خمینی (ره)است. امروز آمریکا در برابر عظمت ملت اسلامی کم آورده است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی امروز در اوج قدرت و اقتدار است و انقلاب ایران به همه جای دنیا صادر شده و حتی مردم غزه در مقابل همه دنیا مقاومت می کنند.

سرهنگ جمالی گفت: تاثیرگذارترین مسئله حضور و مشارکت در انتخابات، امنیت کشور خواهد بود.

سرهنگ مباشری فرمانده ناحیه سروستان نیز ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم گفت: تقدیر از بسیجیان الگو در جشنواره مالک اشتر باید هرساله انجام گیرد تا ضمن تشکر از تلاش های این عزیزان، قدردان بسیجیان باشیم.

به گفته فرمانه سپاه سروستان، معرفی فرماندهان و مسئولان برتر ایجاد زمینه تعالی بخشی و ایجاد یکپارچگی و همسویی از جمله اهداف این جشنواره است.

وی تصریح کرد: نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات رهبر انقلاب بر اساس چهار مولفه‌ «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» است و حضور حداکثری در انتخابات می تواند باعث تحقق ایران قوی خواهد شد.

در پایان مراسم از فرماندهان حوزه های مقاومت، پاسداران، فرماندهان پایگاه نمونه، بسیجیان فعال در عرصه بسیج تقدیر شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار