خبرهای داغ:
اهوازیان:

بانوان فرمانده لشکرها در جنگ نرم هستند

همدان-پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه بانوان همان فرمانده لشکرها در جنگ نرم هستند، گفت: امروز ما وظایفی داریم و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
کد خبر: ۹۵۷۸۹۸۰
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عبدالفتاح اهوازیان در یادواره شهدای کوی محمدیه که به همت پایگاه شهیدان نوری از توابع حوزه حضرت فاطمه (س) در حسینیه حضرت زینب(س) برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: کار بانوان مهمتر از ما است.

وی با بیان اینکه کار جنگ نرم وظیفه شما خواهران است و جنگ سخت بر عهده ما است، افزود: اگر شما بانوان قبل از ما بسیجی و رزمنده نبودید ما را به این خط تشویق نمی‌کردید.

این پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه ما ۴۵سال است که انقلاب کرده‌ایم و نتیجه این انقلاب شکوفایی است، گفت: زنان ایران در ۵۰ سال حکومت پهلوی در مجموع ۴ مدال ورزشی جهانی داشتند؛ اما بعداز انقلاب زنان ایران، ۵ هزار و ۵۰۰ مدال ورزشی جهانی دارند؛ پزشک زنان از بنگلادش و هند برای طبابت و پزشکی به ایران می‌آمدند اما امروز ۹۶ درصد پزشکان ما بانوانی هستند که بعد از انقلاب تحصیل کردند.

وی با اشاره به اینکه در زمان پهلوی ما هیچ امکاناتی نداشتیم اما اکنون در روستاها آب لوله کشی و گاز دارند، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب ادامه داد: اگر حماسه را روایت نکنیم دشمن روایت می‌کند.

اهوازیان با بیان اینکه بانوان همان فرمانده لشکرها در جنگ نرم هستید، گفت: ما ایرانی‌ها افتخار می کنیم که قبل از اسلام حجاب داشتیم، امروز دشمن ما را گرفتار روسری و چادر کرده است، ما در ایران ۴۰میلیون زن عفیفیه و محجبه داریم و اکنون دشمن حجاب ما را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه ایران سرزمین شهیدان و بیشه شیران است، ابراز کرد: امروز ما وظایفی داریم و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین الگو برای ما است.

این پیشکسوت دفاع مقدس با اشاره به اینکه ما در جنگ۷۶ اسیر خانم داشتیم که ۸ سال در زندان‌های بعثی به سر می‌بردند، بیان کرد: دشمن نمی‌خواهد این بانوان برای ما الگو باشند؛ ما در جنگ  ۵ هزار و ۵۰۰ زن شهیده داشتیم که در جبهه کمک می کردند و ۶هزار  زن جانباز داریم.

وی با بیان اینکه امروز ما انتخابات را در پیش داریم، خاطرنشان کرد: همه ما باید حضور پرشوری در انتخابات و پای صندوق‌های رای داشته باشیم چراکه دشمن حضور ما را رصد می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار