خبرهای داغ:

نمایشگاه خانه مدرن در کرمانشاه برپا شد

معاون امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه گفت: نمایشگاه خانه مدرن با حضور ۶ استان کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی این شهر در بوستان شاهد شروع به کار کرده است.
کد خبر: ۹۵۷۹۴۳۷
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حامد وفاپور افزود: در نمایشگاه خانه مدرن کرمانشاه، انواع فرش دستباف، مبلمان، لوستر، صنایع چوبی، چراغ های تزیینی و کالای خواب و دیگر ملزومات منزل متعلق به شرکت هایی از استان های کرمانشاه، آذربایجان غربی و شرقی، خراسان رضوی، زنجان و همدان برای بازدید عموم دایر شده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا ۲۷ بهمن ماه جاری در فضایی به وسعت سه هزار متر مربع در محل نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد - بلوار شهید بهشتی دایر خواهد بود.

معاون امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه ادامه داد: در این نمایشگاه مجموعه ای از برترین ها و با کیفیت ترین محصولات شرکت های مطرح در این حوزه ارایه شده که با ۱۰ درصد تخفیف به خریداران عرضه شده است.

وفاپور ساعت بازدید از این نمایشگاه را از ۱۵ تا ۲۱ اعلام کرد.

به گفته وی، این نمایشگاه بیست و دومین نمایشگاهی است که امسال به میزبانی کرمانشاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار