فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:  

سپاه محقق‌کننده ظهور امام‌زمان (عج) است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: سپاه معجزه ذهنی امام است و امام خمینی (ره) با بنیان‌گذاری سپاه، راه سپاه را ترسیم کرده و مشخص کرده که برای تحقق ظهور امام‌زمان (عج) به بسیج و سپاه نیاز است.
کد خبر: ۹۵۷۹۴۷۱
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار جمال شاکرمی شامگاه امروز در مراسم میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار در جمع خانواده‌های پاسدار که در مصلی شهر ایلام برگزار شد، گفت: ارتقا آمادگی برای مأموریت‌های پیشرو و تداوم بازدارندگی از مأموریت‌های سپاه است، ما باید قدرت بازدارندگی سپاه را به شکل فزاینده‌ای افزایش دهیم.

 

وی افزود: شخصیت سپاه در بحران‌ها شکل یافته است و هر جا بحران هست سپاه در آنجا هست و همواره در میدان قرار دارند.

 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: سپاه معجزه ذهنی امام است و امام خمینی (ره) با بنیان‌گذاری سپاه، راه سپاه را ترسیم کرده و مشخص کرده که برای تحقق ظهور امام‌زمان (عج) به بسیج و سپاه نیاز است.

 

شاکرمی گفت: اقدامات سپاه گسترده است و شامل زمینه‌های مختلفی می‌شود که هدف آن تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم است.

 

وی خاطرنشان کرد: اخراج دشمن از بلاد اسلامی و سلب اراده دشمن از وظایفی است که توسط نیروی قدس سپاه دنبال می‌شود. این وظیفه‌ای است که باید دشمن را از منطقه دور کنیم.

 

شاکرمی بیان داشت: عملیات طوفان الاقصی ثمره‌های فراوانی برای ما داشت که باعث شد ما در یک فضای جدیدی قرار بگیریم و همچنین جبهه مقاومت ورودی هماهنگ برای مقابله جبهه استکبار داشته باشد. باید بدانیم که این جنگ، جنگ مرکب است و هم‌اکنون در این جنگ سربلند هستیم و این مهم به‌خاطر پایداری خانواده پاسداران است.

 

شاکرمی با اشاره به اینکه ما در میدان یادگرفتنم که مقتدر باشیم و بااقتدار در مقابل دشمن بایستیم اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی به جبهه مقاومت شکل داد به همین دلیل دشمن در پی انحراف افکار ماست، بنابراین باید مراقب باشیم فریب دشمن را نخوریم.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: امروز یمن به جبهه‌ای تبدیل شده که در شرق مدیترانه در مقابل دشمن قرار گرفته، جبهه مقاومت عراق امروز بالنده شده و در سایر مناطق مختلف دنیا نیروهای مقاومت در مقابل جبهه استکبار قرار گرفته‌اند.

 

وی بیان داشت: جبهه‌های مقاومت در حال مجاهدت هستند و از جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک حامی الهام می‌گیرند. به همین دلیل محور تحولات جهان اسلام جمهوری اسلامی است و دشمن به این درک رسیده است.

 

شاکرمی بیان داشت: حوادث امنیتی اخیر در کشور تابع راهبرد آمریکا هستند آن‌ها حرکتی انجام می‌دهند و ما هم پاسخ آن‌ها را می‌دهیم.

 

وی در ادامه گفت: ما باید صبر راهبردی داشته باشیم و تحولات منطقه و جهان را برای عموم تبیین کنیم؛ دشمنان باید بدانند اگر حرکتی انجام دهند قاطعانه پاسخ می‌دهیم و این از عظمت انقلاب اسلامی است.

 

شاکرمی یادآور شد: ما از زیر سایه جنگ بیرون‌آمده و به نقطه‌زنی رسیده‌ایم و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ ولی دشمن هیچگاه از دشمنی کوتاه نخواهد آمد.

 

اینکه موشک‌های ما به‌دقت مقر تروریست‌ها و رژیم صهیونیستی و... را به‌دقت می‌زنند اقدامی برای نگرش است تا بدانند هر حرکتی بکنند قاطعانه پاسخ داده و پیام روشنی برای کشورهایی است که به دشمنان ایران اسلامی پناه می‌دهند که قطعاً با پاسخ ایران روبه‌رو خواهند شد.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: قدرت دقیق اطلاعاتی یکی از ابزارهای قدرت ما است که ساختمان‌های دشمن در مناطق مختلف را به‌دقت شناسایی می‌کند.

 

وی تصریح کرد: امروز باید برای مردم تبیین کنیم که دنبال جنگ نیستیم؛ اما اقتدار داریم و به مواضع دشمن را به‌صورت نقطه‌ای مورد هدف قرار داده درحالی‌که آمریکایی‌ها اهداف خود را به‌صورت راهبردی مدیریت می‌کنند به همین دلیل نقش تبیین بسیار مهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار