خبرهای داغ:

کسب قهرمانی با کمترین امکانات

کاراته کار همدانی با اشاره به عناوین ورزشی خود، حمایت مسئولان را مهم دانست و گفت: با کمترین امکانات قهرمانی ها را کسب می کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۹۵۷۱
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

زهرا ایزدی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه از سن ۱۰ سالگی فعالیت در زمینه ورزش کاراته را آغاز کرده و الان به مدت پنج سال است که فعالیت دارد، افزود: تاکنون سه مدال کشوری و پنج مدال استانی را توانستم کسب کنم.

کسب قهرمانی با کمترین امکانات

وی اضافه کرد: اوایل که وارد رشته کاراته شدم هدفم فقط ورزش کردن بود و بعد از چند وقت به صورت حرفه ای که شروع به کار کردم هدفم قهرمانی تیم ملی است. ایزدی خطاب به افراد علاقه مند به رشته های رزمی توصیه کرد: نه تنها در ورزش کاراته بلکه در تمام ورزش های رزمی مواظب سلامتی خود باشید چراکه آسیب در رشته رزمی خیلی زیاد بوده و با آسیب دیدگی فعالیت کردن واقعا سخت است.

ایزدی در خصوص امکانات ورزشی نیز گفت: ورزش رزمی در کشور ما کلا دیده نمی شود برای ادامه فعالیت باید وسایل های حرفه ای داشته باشیم که کار کنیم، باید سالن خوبی داشته باشیم ولی متاسفانه چنین امکاناتی نداریم و با کمترین امکانات ما قهرمانی کسب می کنیم. 

این دختر نوجوان کاراته کاراز مسئولان خواست: اگر حرفم رو کسی می شنود و کاری از دستش بر می آید برای ما انجام دهند من و تعداد محدودی از دوستان که حرفه ای کار می‌کنیم سالنی می خواهیم که بتوانیم واقعا با امکاناتی که هست به طور عالی کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه از ناحیه کتف آسیب دیده، بیان کرد: داریم کار میکنم امیدوارم مشکل ما حل شود تا قهرمانی های بیشتری کسب کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها