خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

فداکاری خانواده‌های جانبازان قابل ستایش است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تجلیل از خدمات بی مانند همسران، مادران، پدران و فرزندان جانبازان دوران دفاع مقدس گفت: فداکاری خانواده‌های جانبازان قابل ستایش است.
کد خبر: ۹۵۷۹۶۷۰
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با سه نفر از جانبازان ۷۰ درصد تبریزی به مناسبت روز جانباز گفت: به مناسبت با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) ماموریت یافتم تا ضمن تقدیم سلام رهبر انقلاب، جویای احوال شما باشم.

وی اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس اقشار مختلفی در جبهه‌های نبرد حاضر شده و به درجه جانبازی نایل گشتند که این برای همه ما، نظام جمهوری اسلامی و البته خانواده‌هایشان افتخاری بس بزرگ است.

حجت الاسلام آل هاشم بر رفع مشکلات عدیده جانبازان به خصوص در حوزه درمان تاکید و اضافه کرد: بدون تردید هر گام برای برطرف ساختن مشکلات این عزیزان و خانواده‌های آن‌ها اقدامی بسیار مثبت و دارای اجر دنیوی و اخروی است که همه به خصوص بنیاد شهید و امور ایثارگران در این راستا ماموریت اصلی را دارد.

وی ادامه داد: آرزو می‌کنیم خداوند به همه جانبازان صحت و سلامتی دهد و اعضای خانواده که مثل پرستار از این یادگاران دوران دفاع مقدس مراقبت می‌کنند خداوند به ایشان هم پاداش و جزای خیر خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها