میزگرد انتخاباتی«نقش اساتید در ایجاد شور و شعور انتخاباتی» با حضور جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان مرکزی برگزار شد و حاضران به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.
کد خبر: ۹۵۸۰۲۹۱
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ یکی از کارکردهای انتخابات علاوه بر انتخاب نمایندگان و مسئولان آینده کشور، ترسیم راهی برای تحقق اراده مردم در حکمرانی است. انتخابات فرصتی را فراهم می‌آورد که افراد ببینند تا چه حد به یکدیگر نیاز دارند تا هماهنگی و بهره‌وری بین هم را افزایش دهند.

کشور در شرایطی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرارگرفته که دشمن در سال‌های اخیر با تمام قوا تلاش می‌کند تا با انگاره‌سازی غلط به مردم ایران و جهان القا کند که به واسطه کمبودها و دغدغه‌های عمومی، ایرانیان در انتخابات شرکت نخواهند داشت.

اما نباید فراموش کرد که هر ایرانی وطن‌پرستی باید در انتخابات شرکت کند و این یک ضرورت انکارناپذیر است و شرکت در انتخابات بالاترین حس وطن پرستی است و نشان دهنده اوج تعلق و تعهد به وطن؛ باید گفت که چه شرکت کنیم چه نکنیم انتخابات مجلس دوازدهم در یازدهمین روز از آخرین ماه سال برگزار خواهد شد و افرادی به مجلس راه پیدا خواهند کرد و برای تمام جمعیت ایران قانون‌گذاری می‌کنند لذا نباید فراموش کرد که مجلس قوی با رأی پایین شکل نخواهد گرفت.

امروز حضور پرشور در انتخابات قدمی مؤثر در گام دوم انقلاب است و اساتید دانشگاه‌ها به عنوان قشر نخبگانی نقش ارزنده‌ای در روشنگری جامعه در ابعاد و حوزه‌های مختلف دارند؛ در شرایط کنونی و باتوجه به انتخابات پیش‌رو این قشر می‌توانند از طریق ارتباط با دانشجویان به تبیین اهمیت انتخابات بپردازند و در آگاهی‌بخشی جامعه نیز نقش‌آفرین باشند.

خبرگزاری بسیج استان مرکزی با درک شرایط حساس موجود و لزوم اثرگذاری در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، میزگرد انتخاباتی را در رابطه با نقش اساتید و جامعه دانشگاهی در تنویر افکار عمومی در عرصه‌های سیاسی از جمله انتخابات و ملاک‌های اصلی برای انتخاب اصلح با حضور جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان برگزار کرد.

پشتوانه مردمی توان مطالبه‌گری نماینده مجلس را بیشتر می‌کند/مشارکت گسترده ضمانت ایران در عرصه بین‌الملل است

انتخابات؛ تأمین‌کننده امنیت

محمدعلی آقامحمدی دکترای مدیریت استراتژیک و جانشین مسئول بسیج اساتید استان مرکزی در این میزگرد با اشاره به تلاش دشمن برای تحریم انتخابات و کاهش میزان مشارکت گفت:  «تحریم، تضعیف، تردید و تخریب» راهبردهای اصلی دشمن برای ناامید کردن مردم و جلوگیری از افزایش مشارکت آنان در انتخابات است.

وی با تاکید بر این که دشمن از همه ظرفیت‌های خود برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی استفاده می‌کند، افزود:  دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای و شانتاژهای خبری خود در جنگ شناختی_ادراکی، تلاش دارد تا با انگاره سازی غلط، به نحوی القا کند که مردم به واسطه برخی مسائل در انتخابات شرکت نخواهند کرد در حالیکه این یک برآورد اشتباه و ناظر بر نداشتن شناخت واقعی از مردم با بصیرت و دشمن شناس است.

جانشین مسئول بسیج اساتید استان مرکزی با تاکید بر تبیین، بصیرت افزایی و روشنگری اساتید بسیجی در دانشگاه‌ها گفت: دشمن در جنگ ترکیبی خود ذهن جوانان و دانشجویان ما را نیز هدف قرار داده است لذا وظیفه اساتید بسیجی ما در دانشگاه‌ها در راستای خنثی‌سازی این توطئه دشمن بیش از سایر اقشار است.

آقامحمدی ادامه داد: جنگ ترکیبی، جنگی است که دشمن به سردمداری آمریکا علیه انقلاب اسلامی در پیش گرفته و در این جنگ از حربه‌های مختلفی نظیر جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و جنگ شناختی، جنگ سخت و نیمه سخت و جنگ نرم به شکل همزمان در حال استفاده است و همانطور که رهبر معظم انقلاب رسالت اساتید را مشخص کردند باید به عنوان فرماندهان جنگ نرم وارد میدان شویم.

وی با تاکید بر اینکه دانشجو باید ابتدا دستاورد‌های این نظام را بشناسد، آن‌ها را درک کند و سپس در مقابل سبک شمردن آن‌ها، ایستادگی کند، افزود: اساتید می‌توانند با بیان واقعیت‌هایی که در کشور اتفاق افتاده خصوصا پیشرفت‌های علمی و فناوری‌هایی که امروزه دنیا هم از آن بهره می‌گیرد را تبیین و روشنگری کنند.

جانشین مسئول بسیج اساتید استان مرکزی تصریح کرد: اساتید به عنوان قشر فرهیحته در میان مردم نفوذ کلام دارند لذا به عنوان افراد مطلع می‌بایست دستاوردهای مختلف را در محافل مختلف بیان و تبیین کنند.

آقامحمدی با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌خواهند مردم در انتخابات نقشی داشته‌ باشند، گفت: اگر امروز امنیت و آسایش داریم به واسطه اقداماتی است که در دوران انقلاب اتفاق افتاده و باز هم اساتید و نخبگان و خبرگانی بودند که دل در گروه انقلاب داشتند و این کارها را رقم زدند. در صنعت هسته‌ای جوانان مومن و بسیجی بودند که ما را به این مرحله از پیشرفت فناوری هسته‌ای رساندند مثل شهید علی محمدی و شهریاری که از اساتید بسیجی بودند.

پشتوانه مردمی توان مطالبه‌گری نماینده مجلس را بیشتر می‌کند/مشارکت گسترده ضمانت ایران در عرصه بین‌الملل است

نمایندگی مجلس شغل نیست خدمتی داوطلبانه است

زهرا جواهری رئیس اسبق دانشگاه فرهنگیان نیز در این میزگرد با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی براساس انقلاب مردمی ایجاد شد، گفت: ایران کودتا نکرد، رهبری فهیم و مجتهدی آگاه و جامع الشرایط و معماری دانا به عنوان رهبر انقلاب، امام خمینی(ره) کار را شروع کرد و کسانی که مسیر ایشان را دنبال کردند با همان اندیشه ناب که برگرفته از اسلام بود و الگویی مثل نهضت عاشورا داشت انقلاب را در ایران ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه کشور ایران از دیرباز جزو امپراطوری‌های بسیار مطرح در دنیا بوده و همواره کشورهای استکباری به دنبال تامین منافع خود بوده‌اند، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا منافع کشورهای غربی و استکباری به خطر بیافتد و این انقلاب برای‌شان سخت بود لذا از روزهای آغازین انقلاب به قول شهید مطهری هر قدر قطار انقلاب سرعت گرفت، سنگ پرانی‌شان بیشتر شد.

رئیس اسبق دانشگاه فرهنگیان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و ثبت نام جمع زیادی از داوطلبین گفت: داوطلبین بدانند که نمایندگی مجلس شغل نیست بلکه خدمت داوطلبانه است؛ نامزدهای ثبت نامی واقف باشند که این مسئولیت مثل مدیریت و پست‌های اجرایی نیست، یک مسئولیت داوطلبانه از جانب کسانی است که می‌توانند داوطلبانه به مردم خدمت کنند به قدری باید توانایی داشته باشند که به مسائل حوزه انتخابی خود واقف باشند و با یک برنامه و دستورالعمل درست بتوانند وارد این عرصه مهم شوند .

جواهری با تاکید بر ضرورت انتخاب فرد اصلح در انتخابات و نقش اساتید در تبیین معیارهای اصلح گفت: اساتید هم به عنوان بخشی از جامعه نخبگانی می‌توانند به عنوان قطب نمای انقلاب راه را برای دیگران روشن کنند، تا دیگران راه را از بیراهه تشخیص دهند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در این دوره از انتخابات نیاز به شور و شعور بیشتری است؟ افزود: همانطور که مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند و فرمان رهبر را لبیک گفتند، این بار هم برای اینکه مشت محکمی به دهان دشمنان زده شود باید مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند. این بار دشمن تا بُن دندان مسلح است و به کشورهای منطقه حمله می‌کند که همه این‌ها برای آسیب زدن به جمهوری اسلامی ایران است لذا حضور ما پای صندوق‌های رأی هر قدر پرشورتر باشد دشمن را به عقب می‌راند.

رئیس اسبق دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: نماینده قرار نیست وامدار کسی باشد نماینده به عنوان یک تکلیف وقتی در مجلس حضور پیدا می‌کند تلاش دارد تا غم‌گسار مردم باشد. سه مسئله برای انتخاب نماینده بسیار حائز اهمیت است اول اینکه مردم علاوه بر بالابردن سطح معلومات خود، گروه‌های ارزیاب مورد اعتماد برای تعیین صلاحیت نامزدها داشته باشند، مردم باید از مجلس بخواهند براساس تخصص و باتوجه به توانمندی نمایندگان آنان را در کمیسیون‌های تخصصی عضو کند و همچنین مجلس باید بر رفتار نمایندگان نه تنها در امور اخلاقی بلکه در امور کاری و قانونی، با کمال بی‌نظری نظارت کامل داشته باشد.

پشتوانه مردمی توان مطالبه‌گری نماینده مجلس را بیشتر می‌کند/مشارکت گسترده ضمانت ایران در عرصه بین‌الملل است

هر رأی، تيری به سمت دشمن است

پرفسور رضا پورایمانی دکترای فیزیک هسته‌ای و عضو هیئت علمی دانشگاه اراک در این میزگرد، دنیای غرب را دنیای سلطه دانست و گفت: غرب بر سه شالوده فرهنگی اومانیسم، سکولاریسم و لیبرالیسم بنا شده است و این بدان معناست که از پنجره اقتصادی به دنیا نگاه می‌کنند و برای آن هر جنایت و بی عدالتی را توجیه می‌کنند.

وی افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما یک سوپرمارکت و محل مصرف کالاهای غربی بود و منابع سرشاری از کشورمان می‌بردند لذا تمام هم و غم کشورهای غربی و استکباری احیای سلطه خودشان بر ایران است در حالیکه انقلاب اسلامی در این مسیر سد راهشان شده است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه اراک تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های برتر منطقه است و آنچه این انقلاب را قدرت بخشیده، پشتوانه مردمی است. 

پورایمانی با بیان اینکه نظام سلطه تجربیات زیادی را برهه‌های زمانی مختلف در مناطق مختلف دنیا تجربه کرده است، گفت: دشمن جنگ، نسل کشی و جنایات بی شماری را انجام داده و امروز هم در حال اجرای این تجربیات بر کشور ما است لذا این جنگی که علیه نظام اسلامی رقم زده‌اند باید یک جنگ ترکیبی دانست که اولین بخش آن محاصره اقتصادی، تحریم، ایجاد تورم و در نهایت ایجاد نارضایتی عمومی است.

وی ادامه داد: بخش دوم این جنگ فرهنگی است؛ و تلاش دارد در این جنگ با القای ناامیدی، فلاکت و سیاه نمایی از یک سو و برجسته کردن و میدان دادن به مخالفین انقلاب اسلامی به اهداف خود دست پیدا کند.

این استاد دانشگاه اراک ادامه داد: این جنگ یک جنگ شناختی_ادراکی است که دشمن تلاش دارد ادراک و سبک زندگی جامعه ما را تغییر دهند؛ امروز تمرکز جریان سلطه بر جدا کردن مردم از انقلاب و به واقع خالی کردن پشتوانه انقلاب، برای احیای جریان سلطه خودش است.

پورایمانی بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات تاکید و آن را تیری به سمت دشمن دانست و گفت: اگر ما در انتخابات شرکت کنیم یعنی پشت انقلاب ایستاده‌ایم و هر رأی که به صندوق بریزیم، دشمن یک قدم عقب می‌رود. بنابراین سرنوشت امنیت استقلال عزت و آینده ما در گرو مشارکت است.

وی با تاکید بر اینکه نبایستی فریب دشمن را در جنگ ترکیبی خورد، گفت: نباید در دام جنگ رسانه‌ای دشمن بیافتیم؛ اگر چه مشکلات وجود دارد ولی این خودمان هستیم که باید آن‌ها را حل کنیم؛ اگر کسی تردید کند و پای صندوق نیاید در وهله اول به خودش و خانواده اش لطمه می‌زند؛ اگر امنیت به خطر بیفتد و نظام سلطه احساس کند مردم پشت انقلاب نیستند، برای برگشت امید پیدا می‌کند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه اراک خاطرنشان کرد: امروز هم باید پای در میدان بگذاریم و در انتخابات حضور پیدا کنیم چراکه انتخابات تأمین کننده امنیت است؛ باید تلاش کنیم ضمن حضور فرد اصلح را انتخاب کنیم چراکه نفع آن به همه جامعه خواهد رسید.

پشتوانه مردمی توان مطالبه‌گری نماینده مجلس را بیشتر می‌کند/مشارکت گسترده ضمانت ایران در عرصه بین‌الملل است

مشارکت گسترده ضمانت ایران در عرصه بین‌الملل است

بیگلری عضو هیئت علمی دانشکده علوم سیاسی اراک با اشاره به فرایند مشارکت مردم در انتخابات گفت: جامعه ما به مانند بسیاری از جوامع، مشکلات و مسائل خاص خود را دارد و همین باعث شده تا در مواردی مثل انتخابات دغدغه مشارکت وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: مشارکت انتخاباتی به عنوان یکی از گونه‌های مهم مشارکت سیاسی، جایگاه ویژه‌ای در مباحث جامعه‌شناسی سیاسی به طور عام، و جامعه‌شناسی انتخابات به طور خاص دارد. در علم سیاست همیشه یک چرخه یا نظامی وجود دارد که درون، نهادهایی دارد و بخش زیادی از این درون نهادها، خواسته‌ها، نیازها و حمایت‌های مردم از نظام سیاسی خودشان است.

این استاد دانشگاه  به نقش اساتید در ایجاد مشارکت حداکثری و تبیین دستاوردها اشاره و تصریح کرد: وقتی این درون نهادها وارد این سیستم سیاسی می‌شوند خروجی آن سیاست‌هایی می‌شود که پاسخ به این خواسته‌‌ها و حمایت‌ها خواهد بود؛ اساتید در مسئله انتخابات یکی از مهم‌ترین درون نهادهای مدرن است که می‌توانند نقشِ تعریف و تشخیص را داشته باشند.

بیگلری ادامه داد: اساتید می‌توانند در این راستا براساس رشته‌های تخصصی خود مسئله را باز و تعریف درستی به ارائه کنند که به دانشجویان کمک می‌کند تا بتوانند با پیگیری مناظرات انتخاباتی و تبلیغات انتخاباتی نگاه و شاخص نامزدها را تحلیل و بررسی کنند که این مهم‌ترین مؤلفه و تعیین کننده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه پشتوانه مردمی توان مطالبه‌گری نماینده مجلس را بیشتر می‌کند، گفت: در هر حال در این انتخابات عده‌ای وارد گردونه سیاست‌گذاری کشور می‌شوند که بر روند رشد و پیشرفت جامعه اثرگذار خواهد بود.

وی انتخابات را یک همایش و حضور ملی دانست و افزود: اساتید به عنوان چشمان بیدار جامعه می‌توانند به تشخیص مسائل کمک کنند و همین باعث می‌شود معیارهای درستی هم برای تشخیص کاندیدای اصلح بشود و خواسته‌های مردم واقعی‌تر و در نهایت تربیت سیاسی صورت بگیرد.

بیگلری یادآور شد: ما مردم در انتخابات از حق مشارکت استفاده م‌ کنیم که تامین کننده سرنوشت اجتماعی خودمان است و ما، در این پروسه تربیت و پیگیر اقدامات نمایندگان می‌شویم و به خودی خود در گذر زمان سواد سیاسی جامعه افزایش خواهد یافت.

وی افزود:  انتخابات مجرای مشارکت ما است و بیشتر باید از زاویه حق به آن نگاه کنیم؛ اگر در عرصه بین‌المللی هم نگاه کنیم روابط سیاسی بازیگران عرصه سیاست براساس ارزیابی قدرتی است که از آن کشور دارند و به آن، قدرت ملی می گوییم. اگر ما تحریم هستیم وقتی پایگاه اجتماعی ما بالا برود و قدرت نظامی ما اضافه شود و در کنار آن قدرت ملی ما بالا باشد، دشمن در محاسبات خود تجدیدنظر خواهد کرد و این تأثیر باواسطه‌ای روی تصمیمات و تحریم‌های دشمن خواهد گذاشت.

 

پشتوانه مردمی توان مطالبه‌گری نماینده مجلس را بیشتر می‌کند/مشارکت گسترده ضمانت ایران در عرصه بین‌الملل است

انتخابات؛ حق مردم است

عبداله اسدپور کارشناس علوم سیاسی در میزگرد انتخاباتی«نقش اساتید در ایجاد شور و شعور انتخاباتی» که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان مرکزی برگزار شد، با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران 45 سالگی خود را پشت سر گذاشت، گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده بودند که ما پیروزی انقلاب را جشن نگیریم و تصور می‌کردند که این انقلاب به زمین خواهد خورد ولی به لطف الهی و پشتوانه مردمی این انقلاب 45 سالگی خود را هم پشت سر گذاشت و دشمنان به زباله دان تاریخ پیوستند.

وی با اشاره به دستاوردها و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی دستاوردها و کارآمدی‌های بسیاری داشته است که هر کدام از این کارآمدی‌ها قابل رصد است؛ اگر رسانه‌ها، اساتید، دانشجویان و... به عنوان یک قشر فعال از جایگاه علمی این کارآمدی‌ها را در بخش‌های مختلف رصد کنیم آنگاه می‌توانیم به عنوان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی آن را برای جامعه بازگو و تبیین کنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی انتخابات را در نظام جمهوری اسلامی ایران، یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و مهم‌ترین ابزار تحقق مردم سالاری دینی دانست و تصریح کرد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بودیم که خود رژیم سیاسی به رأی گذاشته شد لذا انتخابات و جمهوریت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

اسدپور ادامه داد: انتخابات، راه اصلاح و حل مشکلات کشور است اما اینکه چقدر بتوانیم از این حق در جهت حل مشکلات جامعه استفاده کنیم و اینکه این نهادها چقدر در رفع مشکلات کارآرایی دارند در طول زمان، بر عهده مردم است چراکه با حضور حداکثری رد پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح، می‌توانند به رفع این کاستی‌ها و مشکلات کمک کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه انتخابات نماد وحدت ملی، استقلال، عزت و عظمت نظام اسلامی است، گفت: بایستی در انتخابات شرکت کرد و به فرد اصلح رأی داد تا بتوانند به رفع مشکلات جامعه کمک کنند.

اسدپور مهمترین مؤلفه در انتخاب اصلح را توجه به معیارهای گفتمان امام و رهبری دانست و گفت: باید شاخص‌های انتخاب درست از دیدگاه امام(ره) در سطح جامعه تبیین شود. اولین قدم انتخاب افراد شایسته و متعهد است؛ حضرت امام راحل فرمودند: افراد شایسته اگر انتخاب شوند مشکلات پیش نمی‌آیند و اگر مشکلاتی هم باشد به واسطه حضور شایستگان در گذر زمان از بین خواهد رفت.

وی افزود: متعهد اسلام و جمهوری اسلامی، قانون مدار، ولایت مدار، غیرمنحرف از صراط مستقیم، به سوی غرب یا شرق باشد، بدون گرایش به مکتب‌های انحرافی، تحصیلکرده و مطلع به جریانات و سیاست‌های روز برخی از این شاخص‌هایی است که امام راحل فرمودند.

اسدپور تاکید کرد: اگر انتخاب شایسته داشته باشیم و حضور در انتخابات، در آینده کشور و رفع مشکلات تأثیرگذار خواهیم بود و کشور می‌تواند حرکت روبه جلو باشد؛ مردمی که با خون و جان و مال خود به میدان آمده و از این انقلاب پاسداری کرده‌اند باید از حق انتخاب خود نیز پاسداری داشته باشند.

پشتوانه مردمی توان مطالبه‌گری نماینده مجلس را بیشتر می‌کند/مشارکت گسترده ضمانت ایران در عرصه بین‌الملل است

حضور حداکثری در انتخابات، قدرت چانه‌زنی ایران را در جهان بالا می‌برد

حبیبی از اساتید بازنشسته دانشگاه اراک با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: شرکت در انتخابات شکر نعمت است؛ نعماتی که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی نصیب ملت ایران شده است.

وی عزت و استقلال را دو مؤلفه اساسی و مهم برای مردم و ملت ایران دانست و افزود: استقلال ساده به دست نمی‌آید، باید برای پاسداشت انقلاب هزینه کرد.

این استاد بسیجی قدرت بازدارندگی را از دیگر نعمت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: مخاطب خاص ما اساتید دانشجویان هستند که ذهن پاک و شفافی دارند اگر این دستاوردها برای‌شان به درستی تبیین شود بی‌شک در ایجاد شور و شعور انتخاباتی بر محیط خود اثرگذار خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد لذا باید در انتخابات شرکت کنیم تا شاهد سلطه دیکتاتورها نباشیم.

این استاد بسیجی ادامه داد: تجربه تاریخی آن را هم داریم، وقتی مردم از امام حمایت نکردند، متوکلین حاکم شدند و ظلم‌ها کردند؛ امروز دنیا برای جمهوری اسلامی دندان تیز کرده است و تلاش دارند تا مردم در انتخابات شرکت نداشته باشند تا نظام را تضعیف کنند.

حبیبی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح گفت: انتخابات خوب مزایایی دارد؛ چنانچه تعداد آرا بالا باشد اولین مزیت این است که قدرت چانه‌زنی نظام را در عرصه بین‌الملل زیاد می‌کند، قدرت بازدارندگی افزایش و در نهایت قدرت سازندگی بالا می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مجلس قوی‌تری را رقم خواهد زد، خاطرنشان کرد: انتخاب را به عنوان یک وظیفه نگاه کنیم به عنوان یک مسلمان نباید نسبت به مسائل جامعه بی‌تفاوت باشیم بلکه باید در میدان حضور پیدا کنیم. انتخابات وظیفه شهروندی است که ایجاب می‌کند تا در پای صندوق حضور پیدا کرده و افراد اصلح را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار