خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد در جمع حامیان اکرام جوان کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: ۳۸ درصد از خیرین مشارکت کننده در طرح اکرام ایتام، جوانان هستند.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۲۸
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

قزوین_ ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در گفتگو با بسیج بیان کرد: طبق اساسنامه کمیته امداد ترویج فرهنگ احسان و انفاق از ماموریت های اصلی کمیته امداد می باشد و نسل جوان خیر علاوه بر مساعدتی که خودشان به نیازمندان انجام می دهند باید سفیر کار خیر باشند و دیگران و نسلهای بعدی را هم تشویق و ترغیب به انجام کار خیر نمایند.

ظاهری ادامه داد: هم اکنون ۱۲۰ خدمت در کمیته امداد در زمینه های مختلف به جامعه هدف داده می شود که همه این خدمات در آیات قرآن آمده است و ریشه قرآنی دارد .

وی افزود: از بین حامیان و خیرینی که از ایتام و محسنین کمیته امداد حمایت می نمایند ۱۳ هزار و ۱۱۳ نفر را جوانان تشکیل می دهند که ۳۸ درصد حامیان کمیته امداد را در بر می گیرد.

ایشان عنوان کرد: از این تعداد ۷هزار نفر از حامیان اکرام جوان را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می دهند و تاکنون ازابتدای سالجاری ۵۶ میلیاد تومان مساعدت توسط حامیان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد مساعدت شده است که ۴۵ درصد از این مبلغ توسط حامیان جوان پرداخت گردیده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها