با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه میناب :

همایش جهاد تبیین با موضوع «مشارکت در انتخابات» دردهستان گوربند میناب

همایش جهاد تبیین با موضوع «مشارکت در انتخابات»، با سخنرانی حجت الاسلام محمد سهرابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب با حضور فرهنگیان ، دبیران و دانش آموزان در گوربند میناب برگزار شد
کد خبر: ۹۵۸۰۹۸۰
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

حجت الاسلام سهرابی گفت: حضور هوشمندانه مردم در انتخابات، امنیت ملی را ارتقاء می دهد. دشمن با ایجاد شبهه و تردید و بد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی میخواهد، از حضور مردم در انتخابات بکاهد.

وی بیان داشت: عدم حضور مردم در انتخابات، علاوه بر تزلزل امنیت ملی، امنیت داخلی را نیز متزلزل می کند و ستون امنیت داخلی، همان اعتقادات مردم است.

سهرابی با اشاره بر اینکه نبودن مردم در صحنه‌ی سیاست، فرهنگ، اقتصاد و دین سیاست راهبردی دشمنان ایران و اسلام است ادامه داد :علت پیشرفت ایران، علّت عزّت‌یابی ایران، علّت مطرح شدن ایران به عنوان یک قدرت شاخص در منطقه، علّت پیدا شدن این همه عمق راهبردی برای کشور این نیروهای مقاومت در سراسر منطقه، علّت همه‌ی اینها را فهمیده‌اند «حضور مردم در صحنه» اما تا توانسته‌اند مانعِ حضور مردم در صحنه شدند تا پیروز شوند.

وی افزود : یکی از راههای خارج کردن مردم از صحنه، مأیوس کردن آشکارا و مخفیانه مردم از آینده از طریق رسانه‌های وابسته به دشمن است. یک نکته‌ی منفی را پیدا می‌کنند، تعمیم می‌دهند و بزرگ می‌کنند و با این کار جوان‌ها را مأیوس می‌کنند. بعد این را که «حضور در فعّالیّت‌های سیاسی چه فایده دارد؟ حضور در انتخابات چه فایده دارد؟» را ترویج می‌کنند.

ارسال نظرات