رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان خبر داد:

فراخوان اولین رویداد جرس - جریان رسانه‌ای سراسری

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تبریک اعیاد شعبانیه از برگزاری نخستین رویداد جرس - جریان رسانه‌ای سراسری در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۰۷
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

فراخوان اولین رویداد جرس - جریان رسانه‌ای سراسری

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور شکوهمند مردم ایران عزیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو از برگزاری «نخستین رویداد جرس - جریان رسانه ای سراسری» به همت کانون بسیج رسانه شهرستان رشت و رسانه استان خبر داد. 

 

وی با تاکید بر این که حضور و مشارکت در انتخابات تولید کننده قدرت است افزود: یکی از مهمترین وظیفه رسانه های تببین ضرورت مشارکت حداکثری در میان آحاد جامعه جهت حضور در انتخابات است.

 

سرهنگ پارسا با اعلام این که رویداد جرس یا به عبارتی «جریان رسانه ای سراسری» با هدف جریان سازی رسانه ای در امر مطالبه گری مردمی و حمایت از مدیران انقلابی کارآمد نظام اسلامی جهت ایجاد همگرایی بیشتر در میان رسانه ها آغاز به کار کرده اظهار کرد: نخستین رویداد جرس در محورهای «از دیروز تا امروز؛ چهل و پنج سال حرکت ایران اسلامی به سمت قله های پیشرفت» و «انتخابات حداکثری؛ مهمترین مولفه تولید قدرت ایران» و در قالب های خبری (یادداشت - گفتگو - گزارش - تیتر) و چند رسانه (عکس - نماهنگ - پادکست - اینفوگرافی - موشن گرافی) برگزار می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان این که آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفند می باشد افزود: خبرنگاران و فعالان رسانه ای می توانند آثار تولیدی خود را از طریق سایت www.jarasmedia.ir بر اساس محورها و قالب های مورد نظر ارسال کنند. وی در پایان با تاکید بر این که رسانه ها باید به شعور بخشی بیشتر در انتخابات جهت تنویر افکار عمومی و تبیین ضرورت مشارکت حداکثری کمک کنند تا بتوانیم جامعه را به سمت انتخاب احسن و اصلح رهنمون سازند.

ارسال نظرات