خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

تلاش سپاه حضور حداکثری مردم در انتخابات است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا اظهارداشت: تلاش سپاه حضور حداکثری مردم در انتخابات است و جز این هیچ ماموریت دیگری برای خود متصور نیست.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۲۸
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرائی در برنامه اینترنتی «صحنه»، افزود: همه باید برای مشارکت حداکثری پای کار باشند. باید ظرفیت اجتماعی افراد برای دعوت مردم به حضور در انتخابات فعال شود.

وی به انتقاد و گلایه مردم و ایثارگران درباره لیست بندی ها گفت: توصیه ما این است؛ بعضی دوستان که در جایگاه‌هایی نشسته‌ و برای جبهه انقلاب لیست تهیه می‌کنند، باید دقت کنند که افراد باید برای انقلاب هزینه داده‌ باشند. امروز نکند ما از مسائل انقلاب عدول کنیم.

حجت‌الاسلام سرائی با بیان اینکه افرادی که به نام انقلاب در لیست قرار می گیرند باید انسان‌های بزرگ و انقلابی باشند، بیان کرد: مبادا کاسب‌کارانه رفتار کنیم مبادا بگوئیم «آقا آورده شما چیست؟»، نه این‌ها غلط است. این موارد با روح مردم سالاری دینی در تضاد است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، افزود: در واقع نگاه نکنیم که آورده این فرد چیست، بلکه نگاه کنیم ببینیم این فرد از هر جهت تعهد و تدّین داشته و خوش‌نام و وفادار به انقلاب باشد؛ عزم، اراده، نفوذناپذیری و ایستادگی در برابر دشمنان و افراد ناصالح و... همه پارامترهایی است که مقام معظم رهبری و حضرت امام(ره) به ما یاد داده‌اند. این ها شاخص کاندیدای اصلح است.

وی ادامه داد: مرعوب نشدن مقابل دشمن، ساده‌زیستی، دوری خود و وابستگان از اشرافی‌گری و... از دیگر مولفه‌هایی است که مقام معظم رهبری به ما درطول سال‌های متمادی گوش‌زد کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سرائی،‌ با ترسیم شعاع حرکت کاندیداهای مجلس، اظهار کرد: داوطلبان باید مردمی و آشنا به درد مردم، خدمت‌گذار، اعتقاد عمیق و واقعی به امامین انقلاب، تقید به مسائل اخلاقی، پرهیز از معامله‌گری، و توجه به مسائل طبقات محروم جامعه، تثبیت مواضع عزت‌آفرین، صحیح، عاقلانه و حکیمانه را داشته و با پرهیز از هزینه‌کرد از بیت‌المال و... بتواند به یک داوطلب ایده‌آل مجلس تبدیل شود و باید در انتخاب اصلح به این موارد توجه شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها