ترکاشوند:

باید با استدلال و سند برای نسل استدلالی روشنگری کرد

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان گفت: نسلی که هم اکنون با آن روبرو هستیم، نسلی استدلالی هستند و با نسل‌های قبل تفاوت‌های قابل توجهی دارند و باید با استدلال و سند با آنها بحث جهاد تبیین را پیش برد.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۳۸
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از همدان، امیر ترکاشوند در نشست «جهاد تبیین» فرماندهان بسیج ادارات شهرستان کبودراهنگ که با موضوع وظیفه همگانی دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای برگزار شد، اظهار کرد: آگاه‌سازی مردم جامعه به ویژه نسل جدید و جوان نسبت به دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران از ضروریات است.

وی افزود: نسلی که هم اکنون با آن روبرو هستیم، نسلی استدلالی هستند و با نسل‌های قبل تفاوت‌های قابل توجهی دارند و باید با استدلال و سند با آنها بحث جهاد تبیین را پیش برد.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان اظهار کرد: یکی از راهبردهای دشمن در جامعه ما ناامید کردن مردم به ویژه نسل جوان از حاکمیت دینی در جامعه بوده و اینکه ما نمی‌توانیم و باید در زیر سلطه کشورهای به اصطلاح پیشرفته باشیم، را القا می‌کنند و این خود تحقیری در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: ادارات و دستگاه‌های حاکمیتی مهمترین قشری هستند که می‌توانند با ارائه خدمت و رفع موانع و مشکلات مردم جامعه، آسایش و آرامش و همچنین امید و رضایتمندی را رقم  بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار