خبرهای داغ:
تبریز- مدیرگل صدا و سیمای آذربایجان شرقی از راه‌اندازی ۱۳ کانال انتخاباتی در استان، خبر داد و گفت: ۱۵۶ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان در سامانه ستاد انتخابات صداو سیما برای شرکت در برنامه مناظره ثبت نام کرده بودند.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۸۵
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر رضایی در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ثبت نام کننده برای مناظره تعدادی از آن‌ها زمان ضبط مناظره‌ها در جلسه حاضر نشدند و یا آن را ترک کردند.

وی با بیان اینکه ۹۱ برنامه مناظره نامزدها ضبط شده، اضافه کرد: علاوه بر برنامه مناظره نامزدهای انتخابات مجلس، هشت مناظره تلویزیونی هم با حضور نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی فعال در استان ضبط شده و در حال پخش است.

رضایی ادامه داد: ۲۷۳ نفر معادل ۳۷ درصد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برای ارسال فیلم تبلیغاتی در سامانه انتخاباتی رسانه ملی ثبت نام کرده بودند که این رقم حدود ۱۰ درصد از میانگین کشوری بیشتر است.

رضایی همچنین خبر داد: علاوه بر پخش بسته‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای، به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، روزانه یک دقیقه فرصت داده شده است تا فعالیت‌های انتخاباتی خود را به صورت تصویری برای پخش ارسال کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ادامه داد: مشکل مهم استان تهیه محتوای ۲۰ دقیقه کاندیداهاست که کما کان ادامه دارد و ۳۰۰ نامزد ارتباط گرفته شده تا برنامه های خود را ضبط کنند که برخی ۱۲۰ دقیقه و برخی نزدیک سه ساعت است که حاکی از سختی کار است.

رضایی با اشاره به تولید و پخش برنامه‌های متعدد در حوزه‌های رادیو، تلویزیون و خبر، تهیه میزگردهایی با محوریت اولویت‌ها و چالش‌های مجلس آینده و وظایف مجلس در زمینه تقنین و نظارت و تولید برنامه‌های «تریبون آزاد» در همه شهرستان‌های استان و برنامه «ملت اراده سی»، «رهیافت» و «حرکت» را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

ارسال نظرات