استاندار قم؛

مقام شهادت بالاترین مقام نزد خداوند است

استاندار قم، در یادواره ۲۰۸ شهید بخش سلفچگان گفت: مقام شهید آنقدر ارزشمند است که به نظر می‌رسد بالاترین مقام معنوی در اسلام است.
کد خبر: ۹۵۸۱۵۲۰
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سیدمحمد آقامیری استاندار قم در مراسم یادواره ۲۰۸ شهید بخش سلفچگان که با حضور مردم ولایت مدار این منطقه در محل سالن ورزشی شهید ابراهیمیان برگزار شد؛ گفت: بالاترین مقام در قیامت مقام شهادت است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۸ شهید بخش سلفچگان بیان کرد: شهدای عزیز ما بر اساس آرمان‌های امام راحل، اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اقتدار و زنده نگه داشتن این شجره طیبه با جان فشانی، ایثار، جهاد و دست خالی توانستند اسلام،کشور و مردم را زنده نگه دارند تا یک وجب از این خاک را به دشمن ندهند.

سیدمحمد آقامیری، با اشاره به جایگاه رفیع شهیدان، اظهار داشت: بالاترین رتبه کمال در این دنیا رسیدن به مقام شهادت است و متوسل شدن به شهدا؛ گره‌گشای بسیاری از مشکلات است.

وی با بیان اینکه جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی گرفته شد؛ خاطرنشان کرد: نقش شهدا و ایثارگران در پیروزی انقلاب اسلامی حیاتی بود و ياد شهيدان گرانقدر بايد برای هميشه زنده و جاودانه می‌ماند.

انتهای پیام/حردانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار