خبرهای داغ:

چرا مشارکت حداکثری؟

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی در یادداشتی با موضوع انتخابات که در اختیار خبرگزاری بسیج قرار داد، در قالب ۱۰ بند، به سوال «چرا مشارکت حداکثری» پاسخ داد.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۰۷
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

چرا مشارکت حداکثری؟

 

خبرگزاری بسیج - سردار «مجتبی باستان» مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور: مردم سالاری دینی یکی از راهبردهای انقلاب اسلامی ایران در اداره نظام اسلامی است. نقش و حضور مردم و مشارکت مردم از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون نقش قابل توجه و بی بدیلی بوده است. مشارکت مردم در انتخابات متعدد اعم از انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و شوراها، گواه بر این مدعاست.حضور در این انتخابات نشان دهنده وفاداری ملّت شریف ایران اسلامی به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران است و باعث حفظ کشور، استمرار امنیت ملی، تضمین پیشرفت، اقتدار ملی، عزت و شکوه کشور، وحدت و... خواهد شد البته در این شرایط که دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال ایجاد تحریف و تفرقه در بین امت اسلامی هستند و از رهاورد این جنگ با توطئه‌های خود می خواهند باعث کاهش سرمایه اجتماعی کشور شوند از این رو انتخابات پیش رو در اسفند ماه و مشارکت حداکثری مردم بنا به دلایل زیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است: 

 

۱. مشارکت حداکثری در انتخابات، پشتوانه ای قوی برای پیشرفت، اعتلاء و موفقیت ایران اسلامی در عرصه های مختلف است.

 

۲. مشارکت حداکثری باعث افزایش قدرت دیپلماسی و سطح اقتدار بین المللی و جهانی ایران در عرصه های ملی و بین المللی و جهانی خواهد بود، به هر میزان که مشارکت مردم در مقاطع انتخاباتی افزایش یابد به همان میزان به اقتدار کشور و نقش آفرینی آن در سطوح مختلف جهانی افزوده خواهد شد. 

 

۳. حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش اعتماد عمومی در کشور خواهد شد و این اعتماد عمومی منجربه ایجاد وحدت در سطح کشور خواهد شد و وحدت آحاد ملّت باعث شکوفایی، پیشرفت، عزت و ... در ایران اسلامی می شود.

 

۴. مشارکت حداکثری زمینه تحقق مردم سالاری دینی و مقوله مهم مقبولیت را در کشور فراهم می سازد و نتیجه آن استمرار بیشتر انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

۵. مشارکت حداکثری باعث تحقق اهداف انقلاب، تقویت و تثبیت بیش از پیش ارزش ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی می شود. 

 

۶. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث می شود ظرفیت های متنوع کشور به فعلیت برسد و زمینه اشتغال زایی، استفاده بهینه از منابع، بهبود وضعیت معیشتی مردم، افزایش قدرت پول ملی، پیشرفت و ... را در کشور فراهم نماید.

 

۷. حضور مردم در انتخابات باعث ایجاد یأس و ناامیدی دشمنان و کاهش طمع آنها در کشور خواهد شد.

 

۸. مشارکت حداکثری موجب ایجاد یک نوسازی در اداره کشور می شود و این نوسازی زمینه پیشرفت کشور را در عرصه های گوناگون میسر می سازد، مشارکت حداکثری مردم باعث کاهش اشتباهات مسئولین می شود و نظارت جمعی را افزایش می دهد و در نتیجه فساد کاهش می یابد.

 

۹. مشارکت حداکثری باعث حفظ و تحقق منافع ملی خواهد شد و همه آحاد مردم از این موضوع بهره‌مند خواهند شد و باعث افزایش اعتماد عمومی در جامعه می شود.

 

۱۰. مشارکت حداکثری می‌تواند پایه تحول باشد و تاثیر جدی در سرنوشت و آینده درخشان کشور داشته باشد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها