معاون دادگستری اردبیل:

دشمنان فضای بی‌رغبتی و سرد انتخابات را تبلیغ می‌کنند

اردبیل- معاون دادگستری استان اردبیل گفت: دشمن در آستانه انتخابات فضای بی‌رغبتی و یأس و ناامیدی را در بین مردم ترویج می‌دهد تا مشارکت مردم را در انتخابات ۱۱ اسفند به حداقل برساند.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۹۱
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

دشمنان فضای بی‌رغبتی و سرد انتخابات را تبلیغ می‌کنند

یوسف خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج ، اظهار کرد: انتخابات ثمره باشکوه انقلاب اسلامی است و شرکت در آن تکلیف و وظیفه شرعی، قانونی و ملی است.

وی با بیان اینکه مردم از ۲ موضوع گلایه و نگرانی دارند، تصریح کرد: این ۲ موضوع هر چند به ظاهر به یأس و ناامیدی ترویج شده از سوی دشمنان منجر شده اما قطعاً مردم ما با کنار گذاشتن این گلایه‌ها، پای نظام بوده و در ۲۲ بهمن نیز این اصل را به اثبات رساندند.

معاون دادگستری استان اردبیل گفت: انتخابات بهترین راه حل برای تغییر و تحول در روند جامعه است و قطعاً مجلس توانمند می‌تواند بسیاری از انتظارات و مطالبات مردم را برآورده کند.

خدادادی یکی دیگر از موانع را رد صلاحیت برخی کاندیداهای مورد احترام و تأکید مردم عنوان کرد و افزود: باید به ساز و کارهای قانونی در این زمینه احترام گذاشت چرا که قرار نیست برخی افراد که دارای فساد مالی، اخلاقی، عقیدتی و فاقد صلاحیت هستند، وارد جایگاه مجلس شده و برای این مردم تصمیم‌گیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هیچیک از این موارد و موضوعات نمی‌تواند به بی‌رغبتی و یأس مردم در صحنه انتخابات تبدیل شود بلکه برخی گلایه‌های معیشتی مردم نیز به حق است و با رأی دادن باید اصلاح رویه را در پیش گرفت.

خدادادی اضافه کرد: تمام تلاش دولت و مجلس بر این است تا مشکلات معیشتی مردم برطرف شود اما برخی عوامل مانع از تحقق این اهداف شدند و امیدواریم با شکل‌گیری مجلسی توانمند و قوی بتوان به حل این گره‌ها و مشکلات بیش از گذشته کمک کرد.

وی انسجام ملی، ایجاد وحدت و تقویت اقتدار کشور را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی یادآور شد و بیان کرد: ۱۱ اسفند امسال ملت ایران طمع دشمن را برای همیشه ریشه‌کن خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد تا پیش از این به اصل مشارکت و حضور پرشور مردم لطمه و صدمه‌ای وارد شود.

خدادادی قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران را در عرصه انتخابات یادآور شد و گفت: تجلی این قدرت‌نمایی در صحنه انتخابات به عینه قابل مشاهده است و ما باید از این ظرفیت پشتوانه مردم برای حل مشکلات و گره‌ها استفاده کنیم.

معاون دادگستری استان اردبیل انتخابات را عرصه تقویت مؤلفه‌ها و پایه‌های اساسی نظام اسلامی برشمرد و افزود: باید همه به اصل حضور مردم در صحنه انتخابات و جلب رضایتمندی آنها کمک کنیم تا فضای یأس و دلسردی که دشمن تبلیغ می‌کند به فضای گرم و پرشور انتخاباتی تبدیل شود.

ارسال نظرات