فرمانده سپاه قدس گیلان

استقلال سیاسی جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ازنظر استقلال سیاسی در دنیا بی‌نظیر است، گفت: قبل از انقلاب، اسارت سیاسی بر کشور سلطه داشت لکن امروز شاهد پیشرفت‌های عظیم در همه موضوعات مهم کشور هستیم.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۶۷
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

استقلال سیاسی جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان، سردارسرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست بصیرت افزایی با موضوع انتخابات که در سالن جلسات شهید حق‌شناس اداره کل بنیاد مسکن استان گیلان برگزار شد یکی از مطالبات مهم مردم را مسکن برشمرد و اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با توجه به مسئولیت در حوزه مسکن علی‌الخصوص مسکن روستایی و محرومین نقش مهمی در پاسخگویی مطالبات مردمی و جلب رضایت آنان دارد. 

 

وی با اشاره به نیت کارکنان در جلب رضایت پروردگار ، خدمت آنان را یک نوع جهاد در راه خدا و خیر بزرگ دانست و افزود: تأسیس حساب ۱۰۰ امام (ره) و وظایف محوله در آن ناشی از ایمان ایشان به جایگاه مردم در سیستم حکومت اسلامی بود. 

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ازنظر استقلال سیاسی در دنیا بی‌نظیر است، تصریح کرد: قبل از انقلاب، اسارت سیاسی بر کشور سلطه داشت لکن امروز اگر با تحقیق و فارغ از جنگ‌های رسانه‌ای بنگریم شاهد پیشرفت‌های عظیم در همه موضوعات مهم کشور هستیم.

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار دامغانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایان بخش یک تحقیر۲۰۰ ساله تحمیل‌شده به این کشور و شروع و ظهور یک عزت ملی بی‌نظیر است خاطر نشان کرد: حضور ده‌ها هزار مستشار نظامی در ایران قبل از انقلاب نشان از تحقیر ۲۰۰ ساله و قدرت نظامی و جایگاه نظامی برتر ایران در دنیای امروز است نشان از عزت ملی می باشد.

 

 وی با اشاره به رتبه ایران در موضوعات مختلف نظامی، علمی، رفاه و پزشکی، افزود: آسایش و رفاه امروز به برکت انقلاب اسلامی است.

 

 فرمانده سپاه قدس گیلان آرامش امروز مردم را یکی از مزیت‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: آرامش و آسایش دو مقوله جدا هستند که آرامش مهم‌تر و اولویت آن بالاتر است.

 

  سردار سرتیپ دوم پاسدار دامغانی با اذعان به اینکه قدرت اکثر نهادهای بین‌المللی همچون سازمان ملل و شورای امنیت و آمریکا رو به افول است تصریح کرد: یکی از رکن‌های برهم خوردن این قدرت‌های پوشالی، جمهوری اسلامی است و آمریکا فرسایش قدرت خود را ناشی از گسترش تفکر انقلاب اسلامی در دنیا می‌بیند.

 

استقلال سیاسی جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است

ارسال نظرات