مسئول تشکل دانشجویی پیروان ولایت ساوه در گفتگو با بسیج؛
مسئول تشکل دانشجویی پیروان ولایت ساوه گفت: در این شرایط حساس انتظار می‌رود دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته و سفیران بیداری با آگاهی‌بخشی به جامعه، اقشار مختلف را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.
کد خبر: ۹۵۸۲۲۷۱
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

محمدحسین شمس مسئول تشکل دانشجویی پیروان ولایت ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در ساوه؛ درخصوص لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته و سفیران بیداری با آگاهی‌بخشی به جامعه، اقشار مختلف را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.
وی افزود: دانشجویان می‌توانند با روشنگری برای جامعه، نقش مهمی برای گرم‌ شدن هرچه بیشتر صحنه انتخابات در جای‌ جای کشور داشته باشند.

مسئول تشکل دانشجویی پیروان ولایت ساوه با اشاره به نقش دانشجویان در تبیین معیارهای صحیح برای انتخاب تصریح کرد: جامعه دانشگاهی و دانشجویان در آگاهی بخشی مردم نسبت به شناخت بهترین فرد برای انتخابات نقش مهم و بسزایی دارند و می‌توانند با برگزاری تریبون‌های آزاد مردمی و گفتگو با اقشار مختلف مردم هم آنان را از اهمیت حضور در پای صندوق‌های رأی و مشارکت بالا آگاه سازند و هم برنامه‌های کاندیداها را برای آنها تبیین نمایند تا مردم با شناخت بهتر و دقیق‌تر فرد مورد نظر را انتخاب نمایند.

شمس ادامه داد: دشمنان با استفاده از تریبون‌های مختلف از جمله‌ رسانه‌ها و فضای مجازی به دنبال القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی و منصرف کردن افراد از شرکت در انتخابات هستند؛ در این شرایط انتظار می‌رود دانشجویان، اقشار مختلف را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.

وی افزود: با تکیه بر فرموده‌های رهبر معظم انقلاب، باید مشارکت حداکثری دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و انتخاب فرد اصلح را نوعی مقابله با سلطه دانست، چراکه استکبار جهانی و رژیم آمریکایی از قدرت ایران و موقعیت جغرافیایی راهبردی که دارد، می‌هراسد و می‌خواهد با گرفتن پشتوانه مردمی از اقتدار ایران همیشه سرافزار بکاهد.

مسئول تشکل دانشجویی پیروان ولایت ساوه خاطرنشان کرد: این انتخابات یک آزمایشگاه برای دشمن است که ببینند مردم ایران چقدر پای کار نظام ایستاده‌اند و هدف دشمنان این است که انگیزه حضور در انتخابات کم شود و از شکوه آن کاسته شود و با حضور حداکثری برگزار نشود اما دشمنان خواهند دید که این ملت زنده هست و با اعتقادات ریشه‌ای خود به صحنه می‌آیند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌زنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات