به مناسبت میلاد حضرت مهدی موعود (عج) :

اهدای ۴۰ جهیزیه به نوعروسان شهرستان عسلویه

مراسم میلاد حضرت مهدی(عج) و آئین اهدا جهیزیه به نوعروسان شهرستان عسلویه با حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ، جمعی از فرماندهان و مسئولان در سالن آمفلی تئاتر شهرداری بیدخون برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۶۷
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

اهدای ۴۰ جهیزیه به نوعروسان شهرستان عسلویه

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، مراسم میلاد حضرت مهدی(عج) و آئین اهدا جهیزیه به نوعروسان شهرستان عسلویه با حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ، جمعی از فرماندهان ، مسئولان و زوج های جوان در سالن آمفلی تئاتر شهرداری بیدخون برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک با گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) توزیع ۴۰ جهیزیه متشکل از ۶ قلم کالای اساسی توسط بسیج سازندگی سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه و قرارگاه سپاه خاتم الانیباء(ص) به زوج های جوان شهرستان عسلویه اهدا شد.

 

وی با اشاره به اینکه تمامی لوازم جهیزیه اهدایی به نوعروسان از تولیدات داخلی است، تصریح کرد: این جهیزیه ها  شامل، یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اتو ، تلویزیون و فرش می باشد.

اهدای ۴۰ جهیزیه به نوعروسان شهرستان عسلویه

سرهنگ تاجیک با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فکر خدمات رسانی به همه اقشار جامعه است، افزود: اقداماتی مثل توزیع جهیزیه، توزیع بسته های کمک معیشتی و ... ادامه دار خواهد بود.

 

وی در پایان گفت: ازدواج مقوله ای است که موجب شادی خانواده ها و تحکیم بنیان خانواده می شود که سهیم شدن در آن برای ما بسیار مطلوب است.

پایان/

ارسال نظرات