شهردار ایلام با تاکید بر لزوم حضور پرشور و حداکثری آحاد مردم در انتخابات، گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات سرنوشت ساز ۱۱ اسفندماه پاسخی قاطع به دشمنان خواهند داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۶۹۴
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، افشین مظفری اظهار کرد: طبق تاکیدات رهبری، همه مردم باید به تکلیف شرعی، قانونی و ملی خود عمل کرده و به صورت گسترده در این انتخابات، شرکت کنند تا میزان مشارکت بیشتر باشد.

 

وی افزود: به یقین حضور چشمگیر ملت ایران پای صندوق های رای در ۱۱ اسفند تکرار حضور حماسی آنان را در ۲۲ بهمن تداعی خواهد نمود و باز دشمنان مأیوس‌تر از گذشته خواهند شد، چرا که این ملت ایران اسلامی هستند که نقش پررنگی در روند سیاسی کشور، از جمله انتخابات دارند.

 

مظفری یادآور شد: شهرداری ایلام همچون دوره‌های گذشته انتخابات و با هدف حفظ منظر و سیمای شهر و جلوگیری از مخدوش شدن دیوارها، امکانات و زیرساخت‌های شهری، اماکن پرتردد شهر را برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شناسایی کرده است.

 

وی اضافه کرد: با شروع تبلیغات رسمی نامزدها از تاریخ سوم اسفند، بنرهای تبلیغات پاکیزه توسط عوامل شهرداری در ۲۵۰ نقطه شهر ایلام نصب شد.

 

شهردار ایلام تاکید کرد: این مناطق با هدف حفظ زیباسازی شهر و جلوگیری از ایجاد آلودگی های بصری و تخریب دیوارهای شهر جهت تبلیغات انتخابات مشخص شده است.

 

مظفری بیان کرد: ۲۵۰ نیروی امحای شهرداری از آغاز شروع تبلیغات نامزدها تا آخرین روز تبلیغات در سطح شهر گشت می‌زنند تا در صورت مشاهده هرگونه نصب اقلام تبلیغاتی خارج از محدوده ستاد کاندیداها، آن اقلام را جمع آوری و با ستاد نامزد متخلف نیز برخورد می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: از نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان درخواست می‌شود تا ضمن احترام به قوانین و رعایت حقوق شهروندی تا آخرین روز تبلیغات، از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوارها، مبلمان شهری، نصب بر روی درختان، تابلوهای هشداردهنده راهنمایی و رانندگی، تابلوهای راهنمایی شهری خودداری و فقط از جایگاه های تعیین شده استفاده کنند.

 

 استان ایلام بیش از ۱۷هزار فرد دارای معلولیت، حدود ۵۰ هزار سالمند و بیش از ۱۲ هزار جانباز دارد.

 

این استان دارای ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

 

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان، چوار، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار