رئیس ستاد انتخابات ایلام گفت: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی آمادگی دارند تا بار دیگر حماسه دیگر خلق کرده و وفاداری خودشان را به‌نظام جمهوری اسلامی ایران به اثبات برسانند.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۴۱
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سبحان حسنی گفت: مردم با حضور پرشور خودشان پای صندوق‌های رأی آمادگی دارند تا بار دیگر حماسه دیگر خلق کرده و وفاداری خودشان را به‌نظام جمهوری اسلامی ایران به اثبات برسانند.

 

 رئیس ستاد انتخابات ایلام گفت: امیدواریم بار دیگر با مشارکت حداکثری ایلام در میان استان‌های برتر کشور قرار بگیرد، طبیعتاً نیاز به دعوت ما نیست و مردم آگاه خودشان در انتخابات شرکت خواهند کرد؛ اما ممکن است برخی گلایه داشته باشند که توصیه ما به این عزیزان این است که باتوجه‌به اهمیت انتخابات و تأثیری که دارد و اینکه موضوع انتخابات برای دشمنان حائز اهمیت هست و مدام در حال تبلیغ می‌کند که مردم مشارکت نداشته باشند به همین دلیل باید بدانند که باید در برای کشور خودشان با انتخابی صحیح سرنوشت کشور و آینده‌ای بهتر برای مردم رقم بزنند.

 

 وی افزود: باید توجه داشته باشیم که چه کسانی می‌خواهند انتخابات ما کم‌رنگ باشد و مردم مشارکت نکنند؛ طبیعتاً آن‌ها نمی‌خواهند که کشور ما یک قدرتمند و پیشرو باشد و بتواند در معادلات منطقه‌ای نقش‌آفرینی کند آن‌ها کسانی هستند که از کشور ما ضربه خوردند و می‌دانند مشارکت حداکثری مردم یک نه بزرگ به اینها است.

 

حسنی بیان کرد: کسانی که نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند باید بدانند که حضور در انتخابات به منزله تمامیت عرضی، یکپارچگی، وحدت، انسجام، پیشرفت توسعه کشور است. 

ارسال نظرات