سپاه قدس گیلان و دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات۱۱ اسفند۱۴۰۲

سپاه قدس گیلان و دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با صدور اطلاعیه‌ای مردم را به حضور باشکوه و پرشور در پای صندوق‌های رای دعوت کردند.
کد خبر: ۹۵۸۲۷۳۹
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

دعوت مردم به حضور پرشور و شعور در انتخابات۱۱ اسفند۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان در اطلاعیه سپاه قدس گیلان آمده است که؛ ۱۱ اسفند در راه است ،سرنوشت مردم در این روز رقم می خورد؛ روزی كه شعور و آگاهی مردم روی برگه های رای و در صف های شور آفرین مردم متبلور می شود.

 

 در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم نقش محوری و برجسته در حفظ آرمان ها و ارزش های انقلابی داشته و در شرایط حساس كنونی كه دشمن در صدد آن است تا از كوچكترین شكاف بین مردم و مسوولان در جهت منافع سلطه جویانه و به تبع ناكارآمد جلوه دادن حكومت دینی بیشترین بهره برداری را داشته باشد، هوشیاری مردم و شركت عظیم آنان در پای صندوق های رای مثل همیشه دشمنان را مایوس خواهد كرد.

 

سپاه قدس گیلان و دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این اطلاعیه از عموم مردم شریف و ولایتمدار گیلان به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران ، جانبازان و آحاد مردمی كه دلسوز نظام جمهوری اسلامی هستند، دعوت كرده تا با حضور یكپارچه خود در پای صندوق های رای و با خلق حماسه سیاسی ، مشت محكمی بر دهان استكبار جهانی و ایادی داخلی آنان زده و دشمنان هم پیمان شده علیه ارزش های انقلاب را مایوس و به زباله دان تاریخ بسپارند.

ارسال نظرات