خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: ایران تنها کشوریذاست که مردم سالاری دینی در آن حاکم است.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۶۱
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

حجت الاسلام روح الله تیموریان در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، با اشاره به اینکه بر اساس سفارشات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در طول سال ۱۴۰۲ بحث مشارکت و حضور مردم در انتخابات در اولویت نخست قرار گرفت، اظهار داشت:مشارکت حداکثری در انتخابات برای کشور امنیت ساز خواهد بود و دشمن را از رسیدن به توطئه‌ها و دسیسه‌ها نا امید می‌کند.
وی افزود: همه افرادی که در جامعه مخاطبانی دارند باید علاوه بر مشارکت در انتخابات از مردم و مخاطبان خود برای مشارکت حداکثری دعوت کنند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار در ادامه بیان کرد: بنده نیز به نوبه خودم از عموم مردم برای شرکت در فریضه انتخابات دعوت می‌کنم تا با حضور حداکثری مشتی محکم بر دهان یاوه گویان این انقلاب بزنند.
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که به معنای واقعی کلمه مردم سالاری دینی در آن حاکم است همه دنیا نیز به این مهم دست یافتند که ایران تنها کشوری است که مردم برای آن تصمیم گیری می‌کنند.
تیموریان با اشاره به نظریه‌ای که امام راحل داده که دین در جامعه حکومت می‌کند و مسائل جامعه را رفع می‌کند و چه بسا جامعه را قدرتمند می‌کند و به سمت اهداف والا خود پیش می‌برد، افزود: جمهوری اسلامی ایران مبانی دشمن را هدف قرار داده است و دشمن همواره در تلاش است که مردم را از بدنه نظام و حکومت جدا کنند بنابراین رسانه‌های معاند در صدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.
وی با اشاره به شاخص‌های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب در رابطه با انتخاب اصلح گفت:انسانی که مؤمن، با تقوا و متوکل به خداوند متعال و ساده زیست باشد و از اشرافی گری دوری کند از جمله ویژگی‌های مهم رهبر معظم انقلاب است.
این مقام مسئول گفت: فرد اصلح کسی است که امانت داری، وفای به عهد و از بد اخلاقی‌های انتخاباتی دوری کند و کسی که دارای برنامه و روحیه جهادی و خدمت به مردم باشد.
وی مردمی بودن و قانون مداری را از دیگر ویژگی‌های شخص اصلح دانست و عنوان کرد: شخصی که به دنبال اجرای عدالت باشد و در مقابل با بی عدالتی به شدت موضع گیری کند و در جهت آرمان‌ها و پیشرفت اهداف کشور باشد و به ارزش‌های انقلابی و اسلامی پایبند باشد
در مقابل استکبار از چیزی نترسد و شجاعانه از مواضع کشور دفاع کند از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح است.
تیموریان با بیان اینکه شاخص‌ها خطوط راهنمای کلی برای یک انتخاب خوب و یافتن بهترین گزینه از میان گزینه‌های مختلف هستند، یادآور شد: برخی از این شاخص‌ها اشاره کرده اند که می‌تواند الگویی برای انتخاب اصلح و نماینده تراز انقلاب اسلامی باشد. برخی از این شاخص‌ها عبارتند از «مؤمن، با تقوا و متوکل به خدا، ساده‌زیست و دوری از اشرافی‌گری، امانت‌دار، پاکدامن و به دور از فساد، ایمان به نظرات و توانایی‌های مردم، صادق و رو راست (با مردم)، پرهیز از بداخلاقی‌های انتخاباتی، بصیر، دارای برنامه، خستگی‌ناپذیری و دارای همت جهادی، حاضر در بین مردم و آشنا با نیاز‌های جامعه، اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی‌عدالتی، دوری از منفعت‌های شخصی و حزبی، حرکت در جهت آرمان‌ها و پیشرفت کشور، دارای تفکر معقول و شجاعت در عمل، دارای تجربه و آشنا با ساختار‌های مدیریتی کشور، پایبندی به مبانی و ارزش‌های اسلام، انقلاب و اهداف ملت، صمیمی بودن با مردم و خود را خدمتگزار مردم دانستن، استکبارستیز، شجاع و مقاوم در برابر فشار‌های دشمن، پایبند به اقتصاد مقاومتی و عدم نگاه به بیرون مرزها». همچنین استفاده از شیوه تبلیغاتی صحیح (خودداری از اسراف و پرداخت رشوه‌های تبلیغاتی) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار