برگزاری مسابقه پویش ملی من محافظ حرم هستم

فرمانده و مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستان زاهدان گفت: جهاد تبیین و امیدآفرینی خانه به خانه،محله به محله و چهره به چهره در تبیین و روشنگری و بصیریت افزایی در شکست نقشه دشمن نقش بسزایی دارد.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۹۰
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،دکتر نادر میری، فرمانده و مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستان زاهدان گفت: جهادگران ولایت در تبیین، سلامت و امنیت و رفاه و معیشت مردم و پیشرفت ها و امید آفرینی پیرو اجرای منویات مقام معظم رهبری حفظه الله و اجرای آخرين ماموریت فرمانده در سال جاری به تدوین و برگزاری مسابقه پویش ملی من محافظ حرم هستم همت کردند.

میری با بیان اینکه موضوعات پویش شامل: انتخاب آگاهانه، پیشنهادات ودرخواست ها از نمایندگان با همدلی وحدت همبستگی درازمدت پایتخت وحدت است، اذعان داشت: مسابقه عکاسی "انتخاب آگاهانه " تبیین اهداف نظام سلامت باموضوع دلنوشته شعر وعکس کاری دیگری است ؛که به همت پایگاه مقاومت بسیج کارکنان شهدای دانشگاه، کانون بسیج جامعه پزشکی و واحد فرهنگی و روابط عمومی بامحوریت پایگاه دانشگاه به پویش مردمی وجهادی عرق وغیرت ملی برگزار می شود.

وی مهلت ارسال آثار را تا پایان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان می توانند عکس های خود را با دوربین و یا موبایل، به شماره تماس ۰۹۱۵۵۴۱۶۴۰۳ مدیرگروه جهادی ولایت یاوران سلامت و امنیت و گروه جهادی باقیات وصالحات مهدوی به نیابت شهدا در قالب برگزاری میز خدمت پاسخگویی ومطالبه گری مهدوی وپاسخگوی به شهبات و موضوعات: خانه به خانه تاظهور، درمسیر انتظار، باهدف ترویج جهاد تبیین، پیشرفت، افتخار به گذشته، امید به آینده، نذر سلامت، پویش ملی ختم صلوات به نیت تعجیل ،تک تک قدم هایم را وکارهای جهادی هایم را نذر ظهورت می کنم دراین پویش ملی در پیام رسان سروش، همراه با ذکر نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، محل گرفتن عکس و محل خدمت مربوطه ارسال کنند.

وی بابیان اینکه با تدوین و مسابقه فرهنگی درکار خیر سبقت بگیرید، تصریح کرد :تصاویر باید به صورت عمودی باشد و مشارکت پرشور کادر سلامت را در ایجاد رضایتمندی وایجاد امید برای مردم و حل مشکلات تنگه احد سیستان و بلوچستان به نمایش بگذارد.

میری خاطرنشان کرد: حرکت و عمل به تکلیف، انتخاب اگاهانه وشور انتخابات و دشمن شناسی با برگزاری کارگاه اخلاق وخدمت، جهاد تبیین و امیدآفرینی خانه به خانه، محله به محله،چهره به چهره درتبیین و روشنگری و بصیریت افزایی درشکست نقشه دشمن نقش بسزایی دارد.

وی تاکید کرد: همه باهم درکنار هم برای تامین سلامت وامنیت ورفاه مردم درکنار و بامردم برای حرکت به سوی قله با توکل برخدا و توسل بر قرآن و ائمه اطهار علیهم السلام و امام زمان(عجل الله ) تا آخرین نفس ایستاده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار