خبرهای داغ:
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان هرگونه حفاری از سوی دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان فرآیند انتخابات را به منظور جلوگیری از قطع شبکه ارتباطی، ممنوع اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۰۸۹
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مهدی شه‌نظری گفت: با توجه به اینکه احراز هویت انتخابات این دوره به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در دورترین نقاط خوزستان در نظر گرفته شده و دستور ممنوعیت حفاری به همه دستگاه‌های استان برای جلوگیری از هرگونه قطعی شبکه در روز برگزاری انتخابات صادر شده است.


وی افزود: صندوق‌های ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده که صندوق‌های سیار به نقاط سخت عبور استان ارسال خواهد شد.

شه‌نظری با بیان اینکه شبکه ارتباطی در شعب ثابت در هیچ نقطه‌ای از استان مشکلی وجود ندارد، ادامه داد: برای شعب سیار در مناطق سخت عبور و یا دورافتاده در صورت قطع بودن شبکه، اطلاعات هویتی فرد ثبت و در نقطه‌ای که شبکه وصل شود، اطلاعات فرد ذخیره خواهد شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان با بیان اینکه از رومینگ میان اپراتوری نیز استفاده شده تا از هر گونه قطعی شبکه در روز انتخابات جلوگیری شود، اضافه کرد: اگر ارتباط همراه در منطقه‌ای وجود نداشته باشد می‌توان از اینترنت شبکه ثابت استفاده کرد.

وی می‌گوید: برای همه مسیر‌های بین شهری یک مسیر جایگزین تعریف شده که درصورت هر گونه اتفاق و یا قطعی از مسیر جایگزین استفاده شود.

به گفته شه نظری؛ دیزل ژنراتور برای سایت‌های مخابراتی دیده شده تا در صورت قطعی برق سایت‌ها خاموش نشوند.

وی گفت: آبادان جزو چند شهر کشور است که انتخابات در آن به صورت کاملا الکترونیک برگزار خواهد شد.

براساس اعلام استاندار خوزستان؛ ۹۰۰ صندوق سیار برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در خوزستان درنظر گرفته شده تا حق کسی ضایع نشود و همه بتوانند از هر گوشه استان در انتخابات شرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها