در پیام تقدیری اعلام شد؛

افزایش اعتبار جمهوری اسلامی با حضور معنادار مردم

اردبیل- رییس کل دادگستری استان اردبیل در پیام تقدیری به مناسبت حضور باشکوه مردم استان در انتخابات ۱۱ اسفندماه اعلام کرد: حضور معنادار مردم سبب افزایش اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۸۱
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

افزایش اعتبار جمهوری اسلامی با حضور معنادار مردم

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این پیام که حجت‌الاسلام حسین کثیرلو به مناسبت حضور باشکوه مردم استان اردبیل در انتخابات ۱۱ اسفندماه، صادر کرد؛ آمده است: بدون شک انتخابات مظهر اقتدار ملی و صحنه بی‌بدیل و تبلور عینی جمهوریت نظام اسلامی است که همواره متکی به آرای مردم و مستظهر به پشتیبانی آنها بوده است.

در این پیام آمده است: حضور معنادار مردم از هر گرایش و سلیقه سبب افزایش اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه روابط بین‌الملل و ارتقای جایگاه امنیت ملی و تداوم روند رشد و شکوفایی و توسعه همه‌جانبه کشور است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این حضور آگاهانه، دشمن‌شکن و گسترده در انتخابات بار دیگر دشمنان و بدخواهان وحدت و عزت این ملت بزرگ را ناامید کرد و روح و طراوت تازه‌ای را بر کالبد کشور و انقلاب اسلامی دمید و نشان داد که این ملت راه و آرمان متعالی خود را به درستی شناخته و در این عرصه با هوشمندی کامل، تابع ولایت و قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.

در پیام مقام عالی قضایی استان اردبیل آمده است: اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضایی استان، از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف استان اردبیل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌‎کنم.

در بخش پایانی این پیام آمده است: از زحمات و مساعی کلیه عوامل دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در استان اعم از اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان، هیأت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، مجموعه قضایی استان، فرمانداران، یگان‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز نامزدها و طرفداران آنها، اصحاب پرتلاش رسانه به ویژه رسانه ملی و شبکه استانی سبلان و سایر اشخاص و عواملی که با تلاش و همراهی خود، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، پرشور و باشکوه در استان را فراهم کردند، تشکر کرده و از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را مسألت دارم.

ارسال نظرات