در پی حضور باشکوه مردم در انتخابات:

پیام تشکر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه امام رضا (ع)

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه و حماسه ساز مردم شهرستان دشتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیامی صادر نمودند.
کد خبر: ۹۵۸۳۴۰۸
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

 

پیام تشکر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ؛حجت الاسلام مرهونی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به صورت مشترک پیام تشکر از حضور باشکوه و حماسه ساز مردم شهرستان دشتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز، حماسه ساز، و ولایت مدار خطه پرافتخار دشتی‌؛ اکنون که به توفیق الهی و در سایه حضور حماسی، دشمن شکن و اقتدارآفرین شما مردم پاک نهاد دیار دین مدار دشتی همزمان با ملت سرافراز ایران، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان به پایان رسیده، برخود لازم می دانیم مراتب کمال تقدیر و امتنان قلبی خودمان را از عزم و حضور مسئولانه، متعهدانه و انقلابی تک تک شما عزیزان از تمامی اقشارو آحاد جامعه اعم از پیر و جوان و مرد و زن تقدیم نماییم.

آنچه که در این میان حائز اهمیت است وظیفه بزرگ و سخت مسئولان در قبال رای هوشمندانه مردم در انتخابات اخیر است. برجسته ترین مصداق شکرگزاری در قبال این رای هوشمندانه، خدمت بیدریغ و رفع مشکلات و تنگناها از ساحت زندگی مردم است که امید می رود در سایه تلاش و اهتمام مجدانه نسبت به پیاده سازی تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری، این امر محقق گردد.

 خداوند حکیم و عزیز را سپاس می گوییم و بر خود فرض می دانیم ضمن تشکر از همه دست اندرکاران عزیز انتخابات، اعم از هیات های اجرایی، نظارت، بازرسین، اعضای محترم شورای تامین و شورای اداری، اعضای شعب اخذ رای، همکاران عزیز انتظامی و امنیتی، پاسداران و برادران و خواهران بسیجی در تمامی رده ها و امام جمعه و فرماندار محترم، از احساس مسئولیت الهام بخش همه اهالی بصیر، فهیم و زمان شناس شهرستان دارالشهدا دشتی که با مشارکت ٧٣ درصدی خود در انتخابات، رتبه نخست مشارکت در سطح استان بوشهر را محقق نمودند، صمیمانه ترین مراتب سپاس و تقدیر خود را تقدیم می نماییم.

بی‌شک گام‌های استوار، عزم راسخ و مشارکت پرشور و شعور مردم در جشن ملی انتخابات، که با درک صحیح از شرایط حساس فعلی و در لبیک به ندای خیرخواهانه‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) همراه بود، حماسه‌ای ماندگار و به یادماندنی رقم زد که سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده‌ی ایران اسلامی را مایوس و ناامید ساخت.

در پایان، ضمن تبریک به نماینده منتخب و آرزوی توفیق برای ایشان برای خدمت صادقانه به این مردم وفادار به اسلام و نظام، از سایر نامزدهای محترم که با اعلام نامزدی و شرکت در انتخابات، باعث ایجاد شور و نشاط زایدالوصفی در سطح شهرستان گردیدند تشکر می نماییم. طبیعی است که روز بعد از انتخابات، روز خاتمه رقابت و آغاز رفافت است و از همه این عزیزان می خواهیم تا با همدلی و هم افزایی و همفکری با نماینده منتخب، برای پیشرفت و توسعه شهرستان عزیزمان و خدمت رسانی بیش از پیش به مردم تلاش نمایند.

 از درگاه حضرت حق سبحانه و تعالی، عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت شریف ایران و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ذیل ولایت حضرت بقیه الله الاعظم( عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین مسئلت داریم.

 

مهدی مرهونی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی 

 

سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی

 

   

ارسال نظرات