پیام قدردانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان از مردم گیلان در پی حماسه حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۲

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس طی پیامی از حضور پرشور مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد
کد خبر: ۹۵۸۳۴۵۵
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

 

پیام قدردانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان از مردم گیلان در پی حماسه حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ، حجت‌الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی طی پیامی از حضور و مشارکت سیاسی مردم گیلان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان تشکر کرد.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

 بسم الله الرحمن الرحيم

 

 به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور چشمگير و آگاهانه مردم گیلان در امنیت و سلامت کامل به پايان رسيد.

 

مردم با حضور آگاهانه و پرشور از نظام اسلامی دفاع کرده و نقشه شوم دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختند.

 

اینجانب ضمن تشكرصميمانه از حضور پرشور اقشار مختلف مردم که در حساس ترین انتخابات با توجه توطئه‌های فراوان از سوی دشمن با ایجاد نا امیدی و سیاه‌نمایی شرکت کرده اند جا دارد از مجریان ، مسئولان در پرشور شدن و برگزاری هرچه بهتره این انتخابات بصورت شبانه روزی پای کار بودند تقدیر و تشکر بعمل می آید .

 

همچنین برای منتخبین مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان آرزوی سلامتی و موفقیت در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)و زعامت رهبری معظم انقلاب در راه خدمت به مردم عزیر را از خداوند منان مسئلت دارم.

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان 

ارسال نظرات