اردبیل- رییس کل دادگستری استان اردبیل در پیام تقدیری به مناسبت حضور باشکوه مردم استان در انتخابات ۱۱ اسفندماه اعلام کرد: حضور معنادار مردم سبب افزایش اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۵۴
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

افزایش اعتبار جمهوری اسلامی با حضور معنادار مردم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، در این پیام که حجت‌الاسلام حسین کثیرلو به مناسبت حضور باشکوه مردم استان اردبیل در انتخابات ۱۱ اسفندماه، صادر کرد؛ آمده است: بدون شک انتخابات مظهر اقتدار ملی و صحنه بی‌بدیل و تبلور عینی جمهوریت نظام اسلامی است که همواره متکی به آرای مردم و مستظهر به پشتیبانی آنها بوده است.

در این پیام آمده است: حضور معنادار مردم از هر گرایش و سلیقه سبب افزایش اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه روابط بین‌الملل و ارتقای جایگاه امنیت ملی و تداوم روند رشد و شکوفایی و توسعه همه‌جانبه کشور است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این حضور آگاهانه، دشمن‌شکن و گسترده در انتخابات بار دیگر دشمنان و بدخواهان وحدت و عزت این ملت بزرگ را ناامید کرد و روح و طراوت تازه‌ای را بر کالبد کشور و انقلاب اسلامی دمید و نشان داد که این ملت راه و آرمان متعالی خود را به درستی شناخته و در این عرصه با هوشمندی کامل، تابع ولایت و قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.

در پیام مقام عالی قضایی استان اردبیل آمده است: اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضایی استان، از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف استان اردبیل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌‎کنم.

در بخش پایانی این پیام آمده است: از زحمات و مساعی کلیه عوامل دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در استان اعم از اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان، هیأت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، مجموعه قضایی استان، فرمانداران، یگان‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز نامزدها و طرفداران آنها، اصحاب پرتلاش رسانه به ویژه رسانه ملی و شبکه استانی سبلان و سایر اشخاص و عواملی که با تلاش و همراهی خود، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، پرشور و باشکوه در استان را فراهم کردند، تشکر کرده و از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را مسألت دارم.

ارسال نظرات