مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

افزایش دمای هوای اردبیل از روز سه‌شنبه

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از روز سه‌شنبه با توجه به جنوبی شدن جریانات جوی، دما روندی افزایشی به خود خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۶۱
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

افزایش دمای هوای اردبیل از روز سه‌شنبه

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج ، اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌‎دهد که جو استان امروز کاملاً پایدار و آرام خواهد بود.

وی تصریح کرد: بر این اساس در مدت یاد شده، آسمان صاف تا نیمه ابری و در برخی ساعات در پاره‌ای از مناطق شمال و مرکز استان مه‌آلود خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: اما از فردا بر میزان پوشش ابر به ویژه در شمال استان افزوده خواهد شد و در روز دوشنبه آسمان در غالب مناطق نیمه ابری تا ابری پیش‌بینی می‌شود.

کوهی با بیان اینکه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شاهد جوی نسبتاً ناپایدار توأم با بارش خفیف در برخی از مناطق خواهیم بود، افزود: از نظر دمایی نیز تا روز دوشنبه تغییرات به ویژه در طول روز قابل ملاحظه نخواهد بود و همچنان یخبندان در ساعات شبانه و صبحگاهی در مناطق مرکزی و جنوبی استان ماندگار خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از روز سه‌شنبه با توجه به جنوبی شدن جریانات جوی، دما روندی افزایشی به خود خواهد گرفت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: جهت وزش باد تا روز دوشنبه غالباً شرقی با سرعت ملایم تا متوسط خواهد بود ولی در روز سه‌شنبه جهت وزش باد جنوبی با سرعت گاهی تند انتظار می‌رود.

ارسال نظرات