خبرهای داغ:
همزمان با اعیاد شعبانیه و گروه جهادی شهید الفیده پایگاه مقاومت بسیج محبال الزهرا سلام الله علیها به همت بسیجیان بسته های مواد غذایی شامل روغن و حبوبات و برنج ... تقدیم نیازمندان روستای راستاب شد.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۸۶
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده پایگاه محبان الزهرا سلام الله علیها، با تبریک اعیاد شعبانیه میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود ارواحنافداه، گفت: شیعیان با تأسی به سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، اهل سخاوت هستند و در هر زمینه ای که نیاز باشد به میدان می آیدند ، در جایی که نیاز به دفاع از دین و وطن بود، جان خود را ایثار کردند و اگر نیاز به دستگیری از فقرا و نیازمندان باشد، باز هم به میدان کمک می آیند.

وی ،ادامه داد:در دوره آخرالزمان که گرفتاری ها، سختی ها، مشکلات مالی ... فراوان تر از دوره های گذشته است ، لذا منتظران باید به یاری یکدیگر بپردازند و به عبارتی دستگیر هم باشند تا بتوانند به کمک هم به فرآیند ظهور برسند. ما به عنوان یک منتظر نباید نسبت به مشکلات و نیازمندی سایر منتظران بی تفاوت باشیم.

فرمانده پایگاه محبان الزهرا سلام الله علیها، افزود: این بسته‌های معیشتی شامل بیش از ۵ قلم مواد خوراکی است که به همت بسیجیان این پایگاه با همکاری گروه جهادی پایگاه،گروه جهادی شهید الفیده تهیه و به مناسبت اعیاد شعبانیه  در بین نیازمندان روستای راستاب توزیع شد.

همچنین بسته بندی اقلام غذایی و خوراکی به همت بانوان بسیجی پایگاه محبا الزهرا سلام الله علیها  حوزه فاطمه الزهرا انجام و درب منازل تقدیم شد.

وی در پایان از همه بانیان و بزرگوارانی که در این برنامه‌ها همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات