به همت ستاد یادواره شهدای تبلیغات استان خراسان رضوی، جمعی از دانش آموزان مشهدی برخی از رفتارهای شاخص شهید اقبالی را با هنر تئاتر به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۵۸۴۱۵۵
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، کارگردان تئاتر برشی از زندگینامه شهید اقبالی گفت: این تئاتر توسط ۱۱ نفر از دانش آموزان دبیرستان طوبی مشهد و زیرنظر ستاد یادواره شهدای تبلیغات دفاع مقدس استان خراسان رضوی اجرا شد.

فاطمه دولتخواه افزود: خانم‌ها ملیکا قدوسی پور، کوثر مشهدی، مهدیه سعادت نیا، ستایش معینی، نگار میرزایی، فاطمه اعتمادی، یکتا قرایی، سارینا کفاشان، متینا صاحبی، الینا گرگیج و فاطمه قنبری در این اثر هنری نقش آفرینی کردند.

وی گفت: در این تئاتر به موضوعات: بیت المال، حق الناس، تواضع، پیروی از امام و انقلاب، حجاب، نماز جمعه، از خودگذشتگی و ایثار در زندگی شهید اقبالی پرداخته شده است.

شهید غلامعلی اقبالی در تایخ سوم آبان ۱۳۳۹ چشم به جهان گشود. این شهید بزرگوار در دوران طفولیت و کودکی مدتی را در پرورشگاه گذراند و بعد از آن در سن ۱۴ سالگی در خانه‌ای بطور مستقل به زندگی پرداخت.
شهید اقبالی در دوران دفاع مقدس عازم جبهه‌های جنگ حق علیه باطل شد و مسئولیت و فرماندهی گردان در تیپ ۲۱ امام رضا (ع) از جمله مسئولیت‌های شهید در دوران جنگ بود.

شهید غلامعلی اقبالی در ۲۸ مرداد سال ۱۳۶۲ به علت مجروحیت از ناحیه سر به فیض شهادت نائل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها