در دیدار خانواده شهید بداغ آبادی مطرح شد

مطالبه مسئول هیئت شهدای تبلیغات خراسان از خانواده‌های شهدا

احمد کنجدی مسئول هیئت شهدای تبلیغات دفاع مقدس خراسان در دیدار با خانواده شهید بداغ آبادی گفت: ما رادر ثبت تاریخ شفاهی و مستند سازی آثار به جا مانده از شهدای تبلیغات یاری کنید که این یک جهاد است.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۷۳
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین؛ مسئول ستاد یادواره شهدای تبلیغات دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه راه اندازی این هیئت که امروز به حدود ده سال میرسد جزو تشکل های دفاع مقدس می باشد، اظهار کرد: ثبت تاریخ شفاهی شهدا پرچم روایتگری را به اهتزار درمیآورد که این سیره حضرت زینب (س) است.

وی با اشاره به این نکته که نقش شهدای تبلیغات در دوران دفاع مقدس کمتر بیان شده، گفت: تبلیغات در قبل، حین و بعد عملیات ها نقش بسیارمهمی داشت و با ایجادفعالیت های تبلیغی عملیات روانی، سطح آمادگی معنوی، رزمندگان و میزان استقامت آنها را ارتقا می داد.

کنجدی تاکیدکرد: سه سال است که مستندسازی آثار به جا مانده از شهدای تبلیغات راشروع کرده ایم و تا کنون از شهدای تبلیغات 70 شهید پاسدار و 650 شهید بسیجی را شناسایی شده است.

وی افزود: از خانواده 51 شهید در سطح استان خراسان رضوی سرکشی شده و مستندات خیلی خوبی با عشق به شهدا و با هدف انتقال پیام شهدا به نسل جوان تهیه شده است . و بهترین راوی این مستندها، مادران شهدا هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها