مسئول اردویی راهیان نور استان هرمزگان:

فرهنگ شهادت‌طلبی سرمایه‌ای بزرگ است

مسئول اردویی راهیان نور استان هرمزگان گفت: زائرانی که در مناطق عملیاتی راهیان نور در قرارگاه‌های بصیرتی قرار می‌گیرند در واقع با فرهنگ متعالی رزمندگان ما که درسال‌های پر افتخار در جبهه‌ها بودند آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۸۴۲۰۴
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ مجید باقرزاده اظهار داشت: همیشه و در تمامی مراحل زندگیمان نیاز به ایثار و مظلومیت شهادت است.

وی در سوالی مبنی بر اینکه نقش راویان در بیان دوران دفاع مقدس چقدر مؤثر است، گفت: راویان باید اطلاعات خودشان را به روز کنند تا خوب بتوانند مفاهیم دوران دفاع مقدس را بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور راویان در کنار زائران باید داوطلبانه و دلی باشد، افزود: راویان باید وجه مشترک‌هایی داشته باشند تا بتواند تاثیر خوبی بر دل مخاطب بگذارند.

مسئول اردویی راهیان نور استان هرمزگان گفت: کاروان‌های راهیان نور با حضور در سرزمین نور از یادمان‌های شهدای عملیات والفجر ۸، یادمان شهدای شلمچه، کربلای شهدای علقمه هویزه، طلائیه، محمودوند دیدن می‌کنند.

وی ادامه داد: همه باید این عرصه یعنی راهیان نور را گرامی بداریم تا نسل‌های بعد از جنگ بدانند چه زحماتی برای نهال انقلاب کشیده شده تا برومند شود.

وی یادآور شد: فرهنگ شهادت‌طلبی و شوق رسیدن به آن، برای ما یک سرمایه بزرگ است که از هزار و ۴۰۰ سال پیش و در جریان جنگ‌های صدر اسلام و در ادامه آن واقعه کربلا به‌عنوان یک میراث ارزشمند به ما رسیده است.

مسئول اردویی راهیان نور استان هرمزگان گفت: یادمان باشد که شهدا همه راحتی خودشان را به ما بخشیدند تا بمانیم و ادامه دهنده راهشان باشیم.

باقرزاده یادآور شد: وقتی نسل آینده بفهمد که این نظام ارزان به دست نیامده که ارزان از دست رود، سبب می‌شود که در حفظ آن کوشش بیشتری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار