خبرهای داغ:
حاجی بابایی خبر داد

تخصیص بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان برای بخش فرهنگی در راستای عدالت محوری

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه قابل توجهی در راستای عدالت محوری در جامعه در نظر گرفته شد، گفت: برای بخش فرهنگی بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۹۱
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
تخصیص بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان برای بخش فرهنگی در راستای عدالت محوری

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در آیین تکریم و معارفه دادستان همدان اظهار کرد: در بودجه سال آینده موفق شدیم به خاطر مردم بودجه قابل توجهی در برنامه ششم توسعه برای قوه قضائیه و بخش فرهنگی در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در این دو بخش بودجه قابل توجهی در راستای عدالت محوری در جامعه در نظر گرفته شد، افزود: برای بخش فرهنگی بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای افرادی که جوان هستند و جرم غیرعمد مرتکب شده‌اند یا در زندان هستند ولی اما دولت و جامعه مضر نیستند، بودجه ۱۰۰ هزار پابند الکترونیکی در نظر گرفته شده تا در کنار خانواده خود باشند و آسیب کمتری به جامعه وارد شود.

وی ابراز کرد: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای دیه افراد معسر در نظر گرفته شده است؛ بودجه باید مردم محور باشد تا بتوانیم شاهد تحقق عدالت بیشتر در جامعه باشیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه زندان‌ها را باید خلوت کنیم و افرادی که جرم خاصی ندارند دیه‌های آنها را بپردازیم، گفت: ما به عدالت محوری کمک کردیم، و نیاز داریم کیفیت و تعداد قضات بالا رود و در برنامه ششم هر آنچه که بتواند قدرت قوه را بالا ببرد و مردم احساس آرامش کنند، باید بنویسیم.

وی با بیان اینکه بودجه سال آینده از دو نظر قله است، خاطرنشان کرد: بودجه سال آینده دارای دو قله است چراکه از نظر رسیدگی به قوه قضائیه برای خدمت بهتر به مردم اعتبار مناسبی در نظر گرفتیم تا شاهد عدالت بیشتر در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار