خبرهای داغ:
شاهرود_ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: دغدغه مقام معظم رهبری در بحث قرآنی مسئله محور بودن قرآن است که باید این مهم به صورت جدی پیگیری شود.
کد خبر: ۹۵۸۴۶۹۲
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

اجرای طرح ملی «مسطورا» در استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عبدالهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست اجرایی طرح ملی «مسطورا» ضمن تشکر از حضور مردم و مشارکت در امر انتخابات گفت: مبدا تشکیل طرح‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و باید به صورت نظام‌مند در استان اجرا شود.
او با بیان اینکه نیاز است تعامل و استفاده از قرآن در همه امور زندگی بیشتر شود تصریح کرد: دغدغه مقام معظم رهبری در بحث قرآنی مسئله محور بودن قرآن است که باید این مهم به صورت جدی پیگیری شود.
عبداللهی افزود: منبع اصلی طرح قرآنی مسطورا اندیشه تفسری مقام معظم رهبری است در واقع ۳۰ آیه محوری و دغدغه مقام معظم رهبری که در گذشته بیان شده در بحث طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن بوده که در ماه رمضان این ۳۰ دغدغه باید به مردم شناسانده شود.
او با بیان اینکه نیاز است برای اجرای این طرح همه دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند افزود: ۴ سطح برای این طرح تعریف شده که باید از ظرفیت دورهمی‌های عید نوروز در این طرح استفاده شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی پای کار آوردن جامعه اداری و همچنین مخاطب مردمی جامعه هدف دستگاه‌ها می‌باشند.
او با بیان اینکه اجرای این طرح می‌تواند در ماه مبارک رمضان در استان از اهمیت خاصی برخودار باشد افزود: تفسیر تدبری کوتاهی در قالب این ۳۰ آیه محوری ارائه خواهد شد که بسیار در جامعه و مردم اثر گذار خواهد بود.
ستاد عملیات رمضان با ریاست مدیر کل تبلیغات اسلامی و جانشینی معاونت فرهنگی تشکیل شده و دبیرخانه این طرح با اداره امور قرآنی است، و تمام محصولات و ارتباطات با رابطین قرآنی دستگاه‌های اجرایی از طریق دبیرخانه برقرار خواهد شد در جلسه ستاد استانی رابطین قرآنی برخی از دستگاه‌ها نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها