رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: همزمان با هفته بزرگداشت شهدا سومین دوره مسابقات کشتی باچوخه رده سنی نوجوانان و جوانان کشوری با شرکت ۲۲ تیم و ۲۶۴ کشتی گیر به میزبانی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۷۹۶
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، غلامرضا اباذری در حاشیه این رقابت ها در گفتگو با خبرنگار بسیج افزود: مسابقات کشتی با چوخه کشوری در رده سنی نوجوانان ۱۴تا ۱۷ سال و جوانان ۱۷تا ۲۰ سال به میزبانی انجمن کشتی باچوخه و همکاری بنیاد شهید و امورایثارگران، ناحیه مقاومت بسیج و خیران ورزش دوست در تربت جام برگزار شد.

رئیس انجمن کشتی باچوخه تربت جام  با قدردانی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان اجرایی، نظامی و دست اندرکاران برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی، گفت: در این دوره از مسابقات ۲۶۴ کشتی گیر در قالب ۲۲ تیم و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.

حبیب حسینی، تصریح کرد: پس از پایان رقابت ها در رده سنی «نوجوانان» تیم شهرستان تربت جام بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های چناران و مشهد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رده «جوانان» نیز تیم تربت جام در یک رقابت تنگاتنگ و نفس گیر از عنوان قهرمانی دوره گذشته خود دفاع کرد و جایگاه نخست را کسب کرد و تیم مشهد و سرخس به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

گفتنی در پایان این رویداد ورزشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نفرات برتر این دوره از مسابقات کشتی تجلیل شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها