رییس صدا و سیما گفت: شهیدان، چراغ راه ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و شهدای رسانه، روشنگر مسیری هستند که اهالی رسانه در آوردگاه جنگ نرم در آن طریق برای تعالی ارزشهای متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی استوار و مستحکم گام بر می دارند.
کد خبر: ۹۵۸۵۲۹۸
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، پیمان جبلی روز دوشنبه در پیامی به یادواره شهید شاخص رسانه ملی و صدا و سیمای خراسان رضوی و مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالروز شهادت سردار شهید «مهدی فرودی» نویسنده و تهیه کننده شهید رادیو افزود: خدای را شاکریم که در دوران تحول سازمان صدا و سیما توجه به شهیدان اهمیت بیشتری یافته است و آنانی که سالیانی متمادی برای ما کمتر شناخته شده یا گاه گمنام بودند شناسایی و تجلیل شدند.

وی ادامه داد: شهید فرودی از جمله این شهیدان بود که از فردوس خراسان به فردوس جاودان اوج گرفت و آسمانی شد. شهید بزرگواری که با عنوان تهیه کننده به میدان شملچه و عملیات کربلای چهار رفت تا انعکاس دهنده دلاوریها و حماسه سازیهای رزمندگان غیور اسلام باشد و جان عزیز خویش را بر سر نشر این رخدادها تقدیم درگاه الهی کرد.

رییس رسانه ملی در این پیام آورده است: چه قدر وظیفه ای که امثال شهید فرودی بر دوش ما گذاشته اند سنگین است و ان شاء الله شهید فرودی و سایر شهیدان رسانه در فردای محشر، شفیع ما باشند. طول عمر با برکت برای یادگاران آن شهید عزیز از درگاه الهی مسالت کرده و از تک تک عزیزانی که برای شناساندن این شهید بزرگوار و سایر شهیدان رسانه در تلاشند، سپاسگزارم.
شهدای رسانه روشنگر مسیر در آوردگاه جنگ نرم هستند

سردار شهید "مهدی فرودی" در سال ۱۳۳۴ در فردوس خراسان و در خانواده مذهبی دیده به جهان گشود و سپس با خانواده اش به مشهد مهاجرت کرد. وی در دوران کودکی پدرش را از دست داد و با سرپرستی مادرش در یک فضای اعتقادی و دینی، بزرگ شد.

او در دوران انقلاب اسلامی از مریدان امام خمینی (ره) بود که بارها از سوی ساواک تعقیب و زندانی شد.

وی در صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی مشغول به کار بود و از وی آثار زیبایی همچون آلبوم‌ های بزرگ از تصاویر شهدا، اشعار زیبا و خاطرات جبهه و کتابخانه ای با پنج هزار جلد کتاب بر جای مانده است. این شهید بزرگوار در اوایل انقلاب اسلامی مدتی به عنوان پاسدار در سپاه مشغول شد و سپس به صدا و سیمای مرکز خراسان پیوست و به عنوان تهیه کننده فعالیت کرد.

وی در زمان جنگ تحمیلی چندین بار به جبهه‌ ها رفت و سرانجام در تاریخ چهارم دی ماه ۱۳۶۵ در کربلای چهار، منطقه شلمچه به فیض شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها