خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با متخلفان چهارشنبه پایان سال با جدیت برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۶۸
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، از برخورد قاطع با متخلفان چهارشنبه پایان سال خبر داد و گفت: ماموران پلیس در چند روز گذشته بیش از ۲۴ هزار عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند.

سردار شجاعی نسب با بیان اینکه امیدواریم چهارشنبه پایان سال بی حادثه‌ای داشته باشیم، گفت: با تلاش ماموران پلیس از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۹ تُن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین از ابتدای سال ۳۸ مرحله طرح مقابله با سرقت انجام شده و در این خصوص ۳ هزار و ۴۶۴ نفر سارق دستگیر شدند افزود: ۵۰ درصد سرقت‌ها در استان کشف شده و در این خصوص نیز ۲۹۲ نفر مالخر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۷ فقره باند سارقان حرفه‌ای و سابقه دار متلاشی شده که با رشد ۳۴ درصدی همراه بوده است.

سردار شجاعی نسب با اشاره به اینکه در حوزه ترافیکی یک میلیون و ۲۴۸ هزار خودرو از ابتدای سال تاکنون اعمال قانون شده است؛ افزود: در این مدت ۱۱ هزار ۶۷۶ دستگاه به صورت فیزیکی توقیف و همچنین ۲۰ هزار و ۳۸ دستگاه خودرو که دارای سرعت بحرانی بوده به صورت سیستمی توقیف شده است.

وی با اشاره به ثبت بیش از ۷۲ میلیون تردد در جاده‌های استان از ابتدای سال تاکنون و علی رغم افزایش ۷ درصدی تردد خودرو در جاده‌های استان گفت: از ابتدای سال ۱۰ درصد تعداد جان باختگان در تصادفات جاده‌ای و ۱۸ درصد جانباختگان شهری کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان افزود: در حوزه خدمات راهور از ابتدای سال بیش از ۵۹ هزار گواهینامه صادر و همچنین بیش از ۵۳ هزار خودرو شماره گذاری و نقل وانتقال آن انجام شده که در این راستا ۹۹۶ جلسه تعامل با سایر ادارات در حوزه ترافیک در استان برگزار شده است.

سردار شجاعی نسب گفت: در خصوص جرائم سایبری نیز ۴۳ درصد کلاهبرداری رایانه‌ای، ۳۱ درصد برداشت اینترنتی غیر مجاز، ۱۳ درصد هتک حیثیت و نشر اکاذیب و جرایم علیه صحت و تمامیت داده‌ها و سامانه‌های رایانه‌ای ۶ درصد و مزاحمت اینترنتی ۳ درصد و بقیه مربوط به سایر جرائم بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها